NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Πωλήσεις
ανάγνωση

Στήνοντας την ομάδα για να πετύχετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο [2ο μέρος]

Στήνοντας την ομάδα για να πετύχετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο [2ο μέρος]

​Συνεχίζοντας το δεύτερο μέρος του άρθρου μου, που αφορά στο στήσιμο της ομάδας, που μπορεί να διασφαλίσει την επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αξίζει να επισημάνω ότι πέρα από την ευκινησία της ομάδας καθοριστικό ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή παίζουν οι διαλειτουργικές μετρήσεις, τα κατάλληλα εργαλεία, η προώθηση νέου περιεχομένου, η κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη και οι αποφάσεις με γνώμονα τα δεδομένα και η γρήγορη μετακίνηση από τις δημιουργικές ιδέες προς την εκτέλεση.

Πιο αναλυτικά:

Χρησιμοποιώντας διαλειτουργικές μετρήσεις για να πετύχουμε έναν κοινό στόχο

Για να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά η προσέγγιση ευκινησίας, οι έμποροι λιανικής, τα brands και οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να επιλέξουν και να εφαρμόσουν μετρήσεις απόδοσης. Η δουλειά που απαιτείται για την υποστήριξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξαιτίας της συνεργατικής του φύσης, μπορεί να οδηγήσει σε σύγχυση, όσον αφορά στις ατομικές ευθύνες, ή μπορεί να δημιουργήσει «καχυποψία» μεταξύ των μελών της ομάδας, όπου ο καθένας εργάζεται όσο σκληρά μπορεί για να πετύχει τους δικούς του στόχους, που δεν είναι πάντα ευθυγραμμισμένοι με την εταιρεία.

Άρα, το πρώτο βήμα προς την επιτυχία είναι οι ξεκάθαρα προσδιορισμένες ευθύνες. Το επόμενο βήμα είναι η εξασφάλιση ότι οι βασικοί δείκτες απόδοσης των υπηρεσιών ευθυγραμμίζονται, για να υποστηρίξουν μια συνεκτική εμπειρία αγορών.

Ειδικότερα, οι μετρήσεις απόδοσης θα πρέπει να συνδυάζουν παράγοντες συγκεκριμένων λειτουργιών με διαλειτουργικούς παράγοντες, σχεδιασμένους να απευθύνονται στις αλληλεξαρτήσεις, που απαιτούνται στο ψηφιακό εμπόριο. Για παράδειγμα, η απόδοση ενός ψηφιακού marketer μπορεί να μετρηθεί βάσει του μεγέθους της κίνησης που φέρνει στο site, ενώ η απόδοση ενός εμπόρου στο e-commerce μπορεί να μετρηθεί βάσει των προϊόντων που πουλήθηκαν. Όμως και οι δυο επιδρούν στη μετατροπή του site, είτε θετικά, είτε αρνητικά. Αν ο marketer φέρει κίνηση που δεν πληροί τις προϋποθέσεις, η μετατροπή θα υποστεί απώλειες. Αν ο έμπορος δεν παρουσιάσει τα προϊόντα με ελκυστικό και σωστό τρόπο, οι καταναλωτές δεν θα ψωνίσουν. Αν η κίνηση και η ποικιλία που προσφέρεται δεν μετατρέπεται με τον κατάλληλο τρόπο, το αποτέλεσμα θα επηρεαστεί.

Το επιχείρημα είναι ότι η μέτρηση της απόδοσης και των δυο λειτουργιών πρέπει να περιλαμβάνει και την μετατροπή, μαζί με τους συγκεκριμένους στόχους.

Εργαλεία που βοηθούν τις ευκίνητες ομάδες ηλεκτρονικού εμπορίου να πετύχουν

Σχεδόν όλοι όσοι ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο αισθάνονται ότι έχουν πολύ δουλειά, αλλά όχι πολλούς πόρους για να την ολοκληρώσουν με επιτυχία. Για να διασφαλίσουν όμως ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα, οι ομάδες ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζονται τη σωστή τεχνολογία και τα κατάλληλα εργαλεία, με τα οποία θα καταφέρουν οι διαλειτουργικοί / πολυεπιστημονικοί οργανισμοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικά. Πιο συγκεκριμένα, αυτά τα εργαλεία πρέπει να κατασκευαστούν για να υποστηρίξουν μια ευκίνητη ροή εργασίας και συνεργασίας, έτσι ώστε οι διαφορετικοί ρόλοι να καταφέρουν να «δουλέψουν» μαζί.

Φυσικά, καθώς η τεχνολογία αναπτύσσεται, οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου εξελίσσονται, αναμένοντας και διευκολύνοντας τη συνεργατική δουλειά που απαιτείται για να υποστηρίξει το ψηφιακό εμπόριο, συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω:

  • Την γρήγορη προώθηση νέου περιεχομένου,
  • Την απόκτηση και διατήρηση γνωστικής και εμπεριστατωμένης κατανόησης της συμπεριφοράς του καταναλωτή,
  • Τη λήψη αποφάσεων με γνώμονα τα δεδομένα,
  • Το γρήγορο πέρασμα από τις δημιουργικές ιδέες στην εκτέλεση.

Προώθηση νέου περιεχομένου

Ακόμη και μια λιτή (4 ατόμων) ομάδα ψηφιακού εμπορίου μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά με τα σωστά εργαλεία. Ακολουθώντας μία στρατηγική, όπου χρησιμοποιείται στοχευμένο περιεχόμενο για να προωθηθεί η αγοραστική εμπειρία, η ομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να κάνει σημαντικές αλλαγές στο site κάθε εβδομάδα. Με τις σωστές διαδικασίες και την κατάλληλη τεχνολογία, μια μικρή ομάδα μπορεί εύκολα και αποτελεσματικά να επικοινωνήσει και να συνεργαστεί γύρω από καλά σχεδιασμένες αλλαγές. Για παράδειγμα, τη στιγμή, που ο έμπορος επιλέγει τη συλλογή προϊόντων της εβδομάδας, τα στελέχη του μάρκετινγκ και του περιεχομένου είναι καλό να εργάζονται, πάνω στον οπτικό σχεδιασμό. Με τον τρόπο αυτό, η ομάδα οργανώνει όλες τις αλλαγές να γίνουν ταυτόχρονα και μάλιστα οποιαδήποτε ώρα και ημερομηνία.

Κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη με γνώμονα τα δεδομένα

Τα δεδομένα και οι αναλύσεις είναι σημαντικά για όλους τους εμπόρους που επιχειρούν στο e-commerce. Δυστυχώς, οι περισσότεροι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου δεν διαθέτουν αναλυτές δεδομένων και έτσι τα περισσότερα από τα δεδομένα, που συλλέγουν δεν χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, όλοι όσοι εργάζονται σε μια διαλειτουργική, πολυεπιστημονική ομάδα θα ήταν γνώστες των δεδομένων και θα είχε ο καθένας πρόσβαση σε μια αποθήκη σχετικών δεδομένων. Αυτό θα βοηθούσε κάθε μέλος να δει εύκολα όλα τα δεδομένα σχετικά με τις τάσεις (όπως μειωμένο ενδιαφέρον για κάποια προώθηση), τις κατηγορίες (όπως μεγάλη κίνηση ενός προϊόντος) και άλλα πολλά.

Με τη σωστή λύση, η ομάδα μπορεί να εντοπίσει την πρόθεση του καταναλωτή από την έρευνα στο ίδιο το site. Αυτό βοηθάει να αξιοποιηθούν ευκαιρίες γρήγορης επιτυχίας, που επιτρέπουν στους εμπόρους λιανικής να πετυχαίνουν καλύτερους όρους σε πραγματικό χρόνο για άριστο εμπόρευμα και προώθηση αυτού.

Παίρνοντας αποφάσεις με γνώμονα τα δεδομένα

Μαζί με την κατανόηση της συμπεριφοράς και της πρόθεσης του πελάτη έρχεται και η ανάγκη να παρθούν αποφάσεις με γνώμονα τα δεδομένα. Αν όλοι σε μια ομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ως ένα επίπεδο αναλυτές και κατανοούν πώς λαμβάνονται οι αποφάσεις με γνώμονα τα δεδομένα, η εταιρεία μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα, από το να στηρίζεσαι αποκλειστικά σε έναν αναλυτή δεδομένων, που κάθεται μόνος του και πρέπει να εξυπηρετήσει όλες τις ανάγκες του εμπόρου σε σχέση με τα δεδομένα που αναλύει. Ενώνοντας αυτή την τάση για τα δεδομένα με την ιδανική τεχνολογία, οι έμποροι μπορούν να εστιάσουν στα σωστά και ουσιώδη δεδομένα και να δεχτούν τις κατάλληλες προτάσεις για τα επόμενα βήματα.

Γρήγορη μετακίνηση από τις δημιουργικές ιδέες προς την εκτέλεση

Οι προχωρημένες πλατφόρμες, που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέπουν σε όλους, ακόμα και αυτούς του δημιουργικού τομέα, να αναπτύξουν άμεσα τις ιδέες τους παρακάμπτοντας τα περιοριστικά templates και την ομάδα IT, που συχνά καθυστερεί. Ως αποτέλεσμα, μπορούν να διαμορφώσουν την αγοραστική εμπειρία γρηγορότερα και με πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Ειδικότερα, η βελτιωμένη, συνεργατική ροή εργασίας και ο αυτοματισμός μπορούν σε μεγάλο βαθμό να επεκτείνουν την εργασιακή ικανότητα μιας λιτής ομάδας ψηφιακού εμπορίου, κάνοντας πιο εύκολα τα παρακάτω:

  • Τη συνεργασία και την άμεση ενσωμάτωση αλλαγών στο site,
  • Την ενημέρωση για το ποιος εργάστηκε πάνω σε κάθε δραστηριότητα,
  • Την ανάλυση δεδομένων στο πλαίσιο των ενεργειών.

Στήνοντας την ομάδα για να πετύχετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο - Διαβάστε εδώ το πρώτο μέρος

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr