Digital Marketing: Πως θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας τα Χριστούγεννα;
Έχει και πάλι έρθει σε εκείνη την εποχή του χρόνου, όπου αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τα Χριστούγεννα. Στον κλάδο του digital marketing πρέπει να ξεκινήσετε τον προγραμματισμό νωρίς αν θέλετε να έχετε τις καλύτερες πιθανότητες να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας την περίοδο των Χριστουγέννων.
Είναι δύσκολος ο χρόνος για τις επιχειρήσεις - παρόλο που οι πελάτες δαπανούν πολλά για την περίοδο των Χριστουγέννων, είναι επίσης αποδέκτες μαζικών διαφημιστικών εκστρατειών και προωθήσεων από κάθε εταιρεία. Με αυτή τη σκέψη μπορεί να αναρωτιέστε πώς ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και πως θα ‘ακουστείτε’.
Είμαι ο Ουστάς Ανδρέας, σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας 5 συμβουλές που μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε για να ενισχύσετε την ψηφιακή σας στρατηγική μάρκετινγκ Χριστουγέννων.
1. Γίνεται ‘εορταστικοί’ με το online branding σας
Αυτή είναι η ιδανική στιγμή για να μιλήσετε με designer σας. Θέλετε όλα τα υλικά μάρκετινγκ να συνδεθούν με την εποχικότητα και να τα χρησιμοποιήσετε ως ευκαιρία να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας. Αυτή είναι η στιγμή για την ενημέρωση του ιστοτόπου (ένα banner Χριστουγέννων ποτέ δεν βλάπτει κανέναν) και των προφίλ των κοινωνικών μέσων σας. Είτε στέλνετε κουπόνια / emails / ενημερωτικά δελτία / καταλόγους στους πελάτες σας, βεβαιωθείτε ότι είναι διαμορφωμένα με το κλίμα των εορτών. Με αυτόν τον τρόπο, θα βοηθήσετε να δημιουργήσετε ένα buzz γύρω από το εμπορικό σήμα σας και να βοηθήσετε την εμπλοκή πελατών.
2. Ξεκινήστε εκστρατεία κοινωνικών μέσων ενημέρωσης
Ήρθε η ώρα να βρείτε το άτομο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Προχωρώντας μέχρι το τέλος του έτους υπάρχουν πολλές διακοπές και εορταστικές εκδηλώσεις, γι 'αυτό είναι μια έξυπνη ιδέα να αρχίσετε να αποφασίζετε για τις προσφορές σας και να προγραμματίζετε το περιεχόμενό σας. Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, το περιεχόμενο είναι θεμέλιο της εκστρατεία σας. Για να είστε σίγουροι ότι βρίσκεστε σε θέση να δημιουργήσετε ‘γοητευτικό’ περιεχόμενο, θα πρότεινα να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου, ώστε να μπορείτε να απεικονίσετε με σαφήνεια τι πρόκειται να μοιραστείτε μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και να προωθήσετε την περίοδο των Χριστουγέννων. Ίσως είστε έμπορος λιανικής πώλησης ενδυμάτων και θέλετε να προωθήσετε εορταστικά ενδύματα. Όποια και αν είναι η φύση της επιχείρησής σας, υπάρχει πάντα κάτι που μπορείτε να προωθήσετε και να δημιουργήσετε δημιουργικό περιεχόμενο.
Αυτό το σημείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς το mobile marketing καθίσταται ολοένα και περισσότερο σημαντικό κανάλι τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους πωλητές. Στο τέλος της ημέρας, πρέπει να στοχεύσετε στην αγορά μέσω mobile, καθώς αυτό είναι όπου ένα μεγάλο μέρος των χρηστών θα κάνουν τα ψώνια τους αυτά τα Χριστούγεννα. Με γνώμονα την κινητικότητα, κάνετε το περιεχόμενό σας κοινόχρηστο, να χρησιμοποιείτε εορταστικά hashtags και να δημιουργήσετε μια σχετική και βελτιστοποιημένη landing page για τις προσφορές σας. Επιπλέον, το video content πηγαίνει πάντοτε πολύ καλά τα Χριστούγεννα.
3. Επωφεληθείτε από το email marketing
Eίναι επίσης σημαντική η αποστολή των εορταστικών σας μηνυμάτων σε ένα newsletter / email. Αυτό το newsletter για τα Χριστούγεννα πρέπει να περιέχει περιεχόμενο που θα δελεάσει τους πελάτες σας για να ολοκληρώσει τον στόχο σας - είτε πρόκειται για την αγορά εποχιακών προϊόντων είτε για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τυχόν προωθητικές ενέργειες που ενδέχεται να εκτελείτε. Μπορείτε να γίνετε πραγματικά δημιουργικοί εδώ - γιατί να μην δημιουργήσετε ένα newsletter στυλ εκδήλωσης και κάθε μέρα να προσφέρετε μια διαφορετική προσφορά ή να δοκιμάσετε να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό για να έρθετε σε αλληλεπίδραση με το κοινό σας.
Θα ήθελα να τονίσω τη σημασία της δημιουργίας του δικού σας ξεχωριστού newsletter. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε εξατομικευμένες εκπτώσεις προσαρμοσμένες στους πελάτες σας, καθώς και να απευθυνθείτε στους πελάτες με τα ονόματά τους. Προσφέροντας μια πιο προσωπική προσέγγιση θα είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει μια επιτυχημένη email campaign.
4. Χρησιμοποιήστε μια καμπάνια PPC για τα Χριστούγεννα
Δεδομένου ότι οι περισσότεροι πελάτες ψάχνουν στο διαδίκτυο για να κάνουν τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια τους, ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για την εμφάνιση σας πάνω από τον online ανταγωνισμό είναι μια επιτυχημένη ppc campaign.
Πρώτον, σας προτείνω να ξεκινήσετε με έρευνα λέξεων-κλειδιών για να βρείτε τους πιο συναφείς όρους για την επιχείρησή σας ή για τη διαφημιστική σας καμπάνια και στη συνέχεια να βελτιστοποιήσετε τη landing page (σελίδα προορισμού) και το περιεχόμενό σας ώστε να συμπεριλάβετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Αυτό θα αυξήσει επίσης τις πιθανότητές σας εμφάνισης στα SERP της Google. Πρέπει να έχετε σαφή personas του κοινού που στοχεύετε και των ατόμων που θα χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Έτσι, μπορείτε να τους στοχεύσετε άμεσα και να αυξήσετε τις πιθανότητες να έχετε μια θετική απόδοση επένδυσης (ROI). Φυσικά, πρέπει να ορίσετε τους προϋπολογισμούς και να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας είναι σχετικές και συνεπείς σε ολόκληρη την επωνυμία σας. Και πάλι μην ξεχάσετε να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας για κινητές συσκευές!
5. Σκεφτείτε να δώσετε ανταμοιβές
Ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε τους πελάτες σας είναι να τους προσφέρετε κάτι δωρεάν. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι σπουδαίο, ίσως να προσφέρει μια δωρεάν ηλεκτρονική κάρτα για τους πιστούς πελάτες σας, ή μερικές δωρεάν ιδέες ή ακόμα και δωρεάν αποστολή με παραγγελίες. Οτιδήποτε μπορείτε να προσφέρετε για να βοηθήσετε είναι βέβαιο ότι θα αυξήσει τον αριθμό των πωλήσεων που μπορείτε ενδεχομένως να κάνετε. Δημιουργήστε μια αντίστροφη μέτρηση για να βοηθήσετε να μεγιστοποιήσετε αυτές τις πωλήσεις.
Σχόλια