NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Πώς να αξιοποιήσετε τα Loyalty Programs στην επιχείρησή σας;

Πώς να αξιοποιήσετε τα Loyalty Programs στην επιχείρησή σας;
Sponsored by:
Πώς να αξιοποιήσετε τα Loyalty Programs στην επιχείρησή σας;
24_12_2019
epixeiro icon Marketing & Sales

Αναμφίβολα, ο όρος των Loyalty Programs είναι σταθερά ανερχόμενος και, πλέον, ένας από τους αγαπημένους των ανθρώπων που ασχολούνται με τις επιχειρήσεις! Γι’ αυτό κι εμείς καταγράψαμε ορισμένες εύστοχες στρατηγικές οι οποίες συντελούν στη διαμόρφωση ενός επιτυχημένου προγράμματος επιβράβευσης πελατών και σας τις παρουσιάζουμε στη συνέχεια.

1. Μετρήστε τους πόντους!

Πρόκειται για την πιο συνηθισμένη μορφή Loyalty Programs. Κάθε αγορά αξίζει ορισμένους πόντους και ένα άθροισμα πόντων αντιστοιχεί σε κάποια ανταμοιβή. Η ανταμοιβή αυτή μπορεί να είναι, ενδεικτικά, μία έκπτωση στην επόμενη αγορά ή ένα απρόσμενο, μικρό δώρο. Η συγκεκριμένη μορφή προγράμματος ενδείκνυται σε προϊόντα και υπηρεσίες για συχνές, επαναλαμβανόμενες αγορές. Εάν την εφαρμόζετε, προσπαθήστε να απλοποιήσετε – αποσαφηνίσετε τη σχέση μεταξύ πόντων και πραγματικών ανταμοιβών!

2. Σχεδιάστε τα δικά σας levels!

Προσεγγίστε κάθε πελάτη, από τον πιο αφοσιωμένο έως τον νέο ή λιγότερο πιστό, παρακινώντας τον να αναπτύξει μία πιο στενή σχέση μαζί σας, η οποία θα οδηγήσει σε περισσότερες αγορές. Πώς; Μέσω ενός κλιμακωτού προγράμματος ανταμοιβών. Σχεδιάστε πολύ-επίπεδα Loyalty Προγράμματα, προσιτά σε όλους, με διαφορετικού μεγέθους επιβραβεύσεις σε κάθε level. Μία τέτοια τεχνική θεωρείται ιδανική σε προϊόντα και υπηρεσίες με πιο υψηλή τιμή, που απαιτούν μεγαλύτερη δέσμευση.

3. Δημιουργήστε μία VIP κοινότητα!

Συνθέστε ένα club πελατών με αποκλειστικά προνόμια που προσδίδουν κύρος! Εάν οι πελάτες σας εστιάζουν περισσότερο σε παράγοντες όπως η ευκολία ή η κοινωνική αναγνώριση, προσκαλέστε τους να γίνουν μέλη – για παράδειγμα, μέσω μίας ετήσιας συνδρομής – στην κοινότητα που διαθέτετε για τους «εκλεκτούς» πελάτες σας, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα οφέλη τους.

4. Δώστε αξία!

Συνδεθείτε με το κοινό σας, δίνοντάς του το επιθυμητό value, βάσει των πραγματικών αναγκών του. Τμηματοποιώντας το πελατολόγιό σας, μπορείτε να κατανείμετε αναλόγως τα είδη των επιβραβεύσεων που παρέχετε.

Διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας, λοιπόν, προσφέροντας κάτι μοναδικό για τον καταναλωτή, όχι κάτι απλώς πιο οικονομικό. Αφουγκραστείτε τις επιθυμίες της πελατείας σας, αναζητήστε πρωτότυπες εναλλακτικές και αναβαθμίστε σε ποιότητα την αξία των προγραμμάτων σας. Για παράδειγμα, εμπλουτίστε τις γνώσεις των πιστών πελατών σας, διοργανώνοντας ένα σεμινάριο αποκλειστικά για εκείνους, με δωρεάν συμμετοχή.

5. Ζητήστε τη γνώμη του πελάτη!

Η γνώμη των πελατών σας είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας. Βελτιώστε τα Loyalty Programs σας, ζητώντας από τους πελάτες σας να τα αξιολογήσουν, καθώς και να σας αναφέρουν τις πραγματικές προσδοκίες τους από αυτά. Επιπλέον, αξιοποιήστε την ίδια τη γνώμη των πελατών ως μέσο στα προγράμματά σας. Με ποιον τρόπο; Επιβραβεύστε τους πελάτες σας, κάθε φορά που εκείνοι αφήνουν ένα σχόλιο ή μία κριτική σχετικά με την εμπειρία τους από το brand σας.

6. Προσδώστε ένα «βαθύτερο» νόημα!

Συσχετίστε τις δραστηριότητές σας με κοινωνικές, φιλανθρωπικές και περιβαλλοντικές δράσεις, ενδυναμώνοντας τη θετική εικόνα σας και επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη των πελατών σας προς το πρόσωπό σας. Παροτρύνετε τους πελάτες σας να αυξήσουν τις αγορές τους «για καλό σκοπό» και κάντε τους να αισθάνονται υπερήφανοι για αυτές!

7. Επιβραβεύστε… διασκεδάζοντας!

Μετατρέψτε το πρόγραμμα ανταμοιβών σας σε παιχνίδι, γεμάτο εκπλήξεις και δώρα. Διενεργήστε διαφανείς διαγωνισμούς και αφεθείτε στην ακαταμάχητη γοητεία του gamification! Ενισχύστε δυναμικά το customer engagement μέσα από τη διασκέδαση των πελατών σας, επινοώντας ευφάνταστα concepts παιχνιδιών, που χαρίζουν συναρπαστικές ανταμοιβές ή συνδέονται άμεσα με τις επαναλαμβανόμενες αγορές.

Συνεργαστείτε!

Προσφέρετε στους πελάτες σας μία εμπειρία “all-inclusive”! Συνάψτε συνεργασίες με άλλες εταιρείες ή επαγγελματίες, με στόχο οι αφοσιωμένοι πελάτες σας να απολαμβάνουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με ειδικά προνόμια. Καλύπτοντας επιπρόσθετες ανάγκες της πελατείας σας, δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε ειλικρινώς για αυτήν, εμπνέοντας το αίσθημα ευγνωμοσύνης και ασφάλειας.

Εν κατακλείδι

Να θυμάστε ότι ένα αποτελεσματικό σύστημα επιβράβευσης πελατών πρέπει να αποφέρει κέρδη, τόσο σε εσάς όσο και στους πελάτες σας. Ακόμη, πρέπει να ενέχει πραγματικό κίνητρο για εκείνους, γι’ αυτό και καλείστε να βρείτε την τέλεια ισορροπία! Γίνετε, λοιπόν, γενναιόδωροι με τους πελάτες σας – όσο πιο πολύ σας επιτρέπει το budget σας – ανταμείβοντάς τους μέσω καλοσχεδιασμένων Loyalty Προγραμμάτων. Το αξίζουν!

Sponsored by:
Πώς να αξιοποιήσετε τα Loyalty Programs στην επιχείρησή σας;
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr