Yuboto: Ολοκληρώθηκε το πρώτο συνέδριο για το μέλλον του Business Messaging
Στις 20 Σεπτέμβρη πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, το 1ο Συνέδριο για το μέλλον του Business Messaging.
Η ομάδα της Yuboto σχεδίασε, οργάνωσε και έδωσε ζωή σε ένα αποκλειστικό event για το SMS και Viber Messaging, υπό το πρίσμα 6 καταξιωμένων ομιλητών. Η εκδήλωσε περιελάμβανε ένα ενδιαφέρον μείγμα έμπνευσης, καινοτομίας, και διορατικότητας σε μια σειρά ψηφιακών ενοτήτων, όπως το A2P messaging, omni channel και customer experience, mobile apps και business messaging tools.
Πολύτιμη γνώση και insights από διεθνείς & Έλληνες Thought Leaders
Δύο καταξιωμένοι, διεθνείς ομιλητές, ο Jose Martin Garcia, A2P Messaging Expert και Founder της Global Telco Consult και ο Gavin Patterson, Chief Data Analyst της MobileSquared αναφέρθηκαν στην εξέλιξη της business messaging επικοινωνίας κατά την πάροδο του χρόνου, αναλύοντας ταυτόχρονα top industry data και statistics από τη διεθνή αγορά. Οι ομιλητές μοιράστηκαν σαφή δεδομένα και ασφαλή, πρωτοποριακά συμπεράσματα σχετικά με τις δυνατότητες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα διεθνή brands σχετικά με τη δημιουργία ισχυρού omni channel, customer experience.
Τέσσερις κορυφαίοι Industry Experts της ελληνικής αγοράς μοιράστηκαν με το κοινό τα καλύτερα highlights της πολυετούς εμπειρίας τους, καινοτόμες business messaging στρατηγικές, actionable tips και best practices. Αναλυτικότερα, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief OmniChannel Officer της Cosmos Sport, παρουσίασε συγκεκριμένα παραδείγματα στρατηγικής personalization και hyper targeting που ακολουθεί η εταιρεία για να προσεγγίσει το κοινό της. H Ξένια Κούρτογλου Founder της Focus Bari και Co-Founder της e-satisfaction, εστίασε στη σημασία του growth mindset μιας feedback κουλτούρας. Στη συνέχεια, o Κώστας Φλώκος, Mobile Applications Expert και CEO της εταιρείας UpCom, εμβάθυνε στη βέλτιστη προσέγγιση σχετικά με τα Do’s & Dont’s των mobile εφαρμογών και ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Commercial Director της Yuboto, ανέλυσε την λειτουργία και τα χαρακτηριστικά των βασικών business messaging εργαλείων και παρουσίασε εντυπωσιακά στατιστικά δεδομένα από την ελληνική αγορά.
Στο συνέδριο δημιουργήθηκε ένα hub πολύτιμης γνώσης, η οποία ανακεφαλαιώθηκε λεπτομερώς σε ένα 40λεπτο sum up panel session με moderator τον Erik Van Stokkom, CEO της εταιρείας VSC. Οι ομιλητές ανακεφαλαίωσαν τα βασικά takeaways των ομιλιών τους και πρόσφεραν την τεχνογνωσία τους απαντώντας σε ερωτήσεις του κοινού.
Ακολουθούν τα πιο ενδιαφέροντα takeaways από κάθε ομιλία:
Jose Martin Garcia: Επιτυχημένη A2P Messaging στρατηγική θεωρείται εκείνη που περιλαμβάνει ταυτόχρονα: προσωποποιημένο περιεχόμενο, αξιοποίηση των προτιμήσεων των χρηστών και παροχή των απαραίτητων λειτουργιών (provisioning of required features).
Gavin Patterson: Μέχρι το 2021, το RCS (Rich Communication Service) της Google θα είναι το ισχυρότερο messaging κανάλι επικοινωνίας.
Ξένια Κούρτογλου: Mέσω της υιοθέτησης μιας feedback κουλτούρας τα brands επικοινωνούν περισσότερο και πιο αποτελεσματικά με το κοινό τους.
Νίκος Βαρβαδούκας: Η στρατηγική που εστιάζει στο personalization σχετίζεται άμεσα με αυτό που οι χρήστες πραγματικά χρειάζονται, οδηγώντας σε μεγαλύτερο user engagement και περισσότερες ευκαιρίες πώλησης.
Κώστας Φλώκος: Η εφαρμογή ενός επιτυχημένου user centered mobile app design βασίζεται στην κατανόηση των πραγματικών αναγκών των χρηστών και στο επιθυμητό user experience.
Aνδρέας Κωνσταντινίδης: Ένα SMS ή Viber μήνυμα με σημαντικό περιεχόμενο για τον χρήστη, έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει στο κατάστημα έως και το 30% των παραληπτών του.
Σχόλια