Τα διευθυντικά στελέχη μεγάλων εταιρειών δεν διατηρούν λογαριασμούς σε δημοφιλή social media, προσφέροντας "κακή υπηρεσία" στις εταιρείες τους, αναφέρει άρθρο του περιοδικού Forbes.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μόνο το 7.6% των διευθύνοντων συμβούλων των εταιρειών της λίστας Forbes 500 έχει προφίλ στο Facebook και το 4% λογαριάσμό Twitter. Το 70% είναι εντελώς "αόρατο" στα social media, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Domo την οποία επιακλείται το Forbes.
Εκ των CEO που διατηρούν λογαριασμό σε κάποιο μέσο, μόλις δύο έχουν περισσότερους απο 500 "φίλους". Ο ...αειθαλής Rupert Murdoch είναι ένας εκ των δύο!
Το Forbes επισημαίνει πως η άρνηση των διευθυντικών στελεχών να "αγκαλιάσουν" τα social media κάνει κακό στις εταιρείες τους και τα συμφέροντα των μετόχων, παρομοιάζοντας μάλιστα την απουσία από τα μέσα αυτά με άρνηση να χρησιμοποίησει κανείς e-mail. Η επαφή με το κοινό είναι σημαντική υπόθεση στην οποία οφείλουν να συμμετάσχουν και τα ανώτατα στελέχη αν θέλουν να είναι επωφελείς στις εταιρείες τους.
Πηγή: kerdos.gr
Σχόλια