Ορισμένες φορές αγνοούμε ένα πολύ σημαντικό παράγοντα, ένα παράγοντα, ικανό να βλάψει την μελλοντική πορεία της επιχείρησης. Ποιος είναι αυτός όμως;
Ο παράγοντας του να ενδιαφέρεσαι για όλους τους πελάτες σου, είτε εντάσσονται σε(Β2Β)-(business to Business), είτε (B2C)-(Business to Consumers).
To «tip» είναι μονάχα ένα, (H2H)-(Human to Human) η πιο πετυχημένη εταιρική σχέση. Μια σχέση ζωής μπορεί να ξεκινήσει , εάν γίνει αντιληπτό πως η απευθυνόμενη εταιρία ενδιαφέρεται για σας πρώτα και δεν αποσκοπεί εξολοκλήρου στις πωλήσεις των υπηρεσιών ή προϊόντων.
Πολλές εταιρίες πέφτουν στο ατόπημα να ασπαστούν μια «εταιρική στρατηγική», ίσως όχι και τόσο διαφανή-(όχι τόσο ηθική). Θέλοντας να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, κάνουν το σφάλμα και παρακάμπτουν το σημαντικότερο κομμάτι, το οποίο δεν είναι άλλο από την ηθική διαχείριση του πελάτη. Το μεγαλύτερο παράπτωμα, είναι να πουληθεί η λάθος υπηρεσία στον λάθος άνθρωπο. Ορισμένες φορές, ο τρόπος που χρησιμοποιείται, παρακάμπτει την μεταξύ τους ανθρώπινη σχέση ήθους.
Οι πιο επιτυχημένες εταιρίες, είναι εκείνες που πρώτα θα ενδιαφερθούν για την ανάγκη του πελάτη τους, ακόμη και αν εκείνος δεν αγοράσει την υπηρεσία. Οφείλουμε να δομήσουμε θεμέλια εμπιστοσύνης και αυτό, αναπόφευκτα, θα αποφέρει καρπούς.
Αν είστε ιδιοκτήτης ή διευθυντής επιχείρησης, ζητήστε μία συμβουλευτική συνεδρία με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της ΑΜΤ Consultants, προκειμένου να δείτε πώς μπορείτε να στρέψετε την πορεία της εταιρείας σας προς τη σωστή κατεύθυνση.
Σχόλια