Ανεκμετάλλευτος «χρυσός» το facebook για την προώθηση αγροτικών προϊόντων
Σε γερό χαρτί για εταιρείες λιανικής πώλησης αγροτικών προϊόντων, ακόμη και συνεταιρισμούς μπορεί να εξελιχθεί το δημοφιλέστερο των social media, το facebook.
Μέχρι ώρας λίγες εταιρείες του αγροτικού χώρου, για μην πούμε ελάχιστες έχουν εκμεταλλευθεί τις δυαντότητες του συγκεκριμένου μέσου. Αυτό αποδεικνύει μια απλή έρευνα περιήγησης, αναφέρουν στο paseges.gr στελέχη αναπτυσσόμενης εταιρείας, η οποία διαχειρίζεται λογαριασμούς facebook.
Πλέον με τις δυνατότητες που παρέχει το facebook, μπορεί ο ιδιοκτήτης εταιρείας να στοχεύσει σε αγορές – «φιλέτα» του εξωτερικού και να προωθήσει το προϊόν του, με σκοπό να βρει πελάτες. Είναι ενθαρρυντικό πως παρέχεται η δυνατότητα επιλογής κοινού ακόμη κι ανά γειτονιά πόλης. «Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία», εξηγεί το ίδιο στέλεχος στο paseges.gr «καθώς μπορεί ο ενδιαφερόμενος να επιλέξει να πουλήσει προϊόντα ποιότητας σε υψηλές τιμές και σε συγκεκριμένο κοινό, με υψηλά εισοδήματα».
Πώς όμως θα στείλει τα προϊόντα του έξω ο επαγγελματίας; Και σε αυτό το ερώτημα υπάρχει απάντηση, αφού υπάρχουν εταιρείες που μπορούν να διαχειριστούν το συγκεκριμένο θέμα και να αναλάβουν την αποστολή των προϊόντων στο εξωτερικό.
Αναμφίβολα, η νέα αυτή τάση που δεν έχει αναπτυχθεί στην χώρα, δίνει διέξοδο σε νέους επιχειρηματίες του αγροτικού τομέα.
Διαβάστε εδώ το άρθρο του Αλέξανδρου Μπίκα στο paseges.gr
Σχόλια