Με ένα post στο G+ από τον John Mueller, αναλυτή στη Google, ανακοινώθηκε το τέλος του Google Authorship, δηλαδή της δυνατότητας ανάδειξης μίνι φωτογραφίας του συγγραφέα κάθε σελίδας στα search results.
Η κοινότητα του SEO για καιρό πίστευε πως οι mini φωτογραφίες δίπλα σε μια προτεινόμενη σελίδα (link) στα αποτέλεσματα αναζήτησης ενίσχυε το Click-Through Rate προς τη σελίδα αυτή, αλλά η ανακοίνωση λέει πως αυτό δεν ισχύει. Κάνουν λάθος τόσοι SEO experts ή απλά η Google θέλει να υποβαθμίσει τη σημαντικότητα του αποτυχημένου της πειράματος; Ίσως δε θα μάθουμε ποτέ.
Ο λόγος που η Google έκοψε το Google Authorship είναι το ότι λίγοι webmasters είναι εκείνοι που το ακολούθησαν και έκαναν τις αλλαγές που χρειάζεται για να το προσαρτήσουν στα websites τους.
Και αυτό με κάνει να σκέφτομαι: Με το ίδιο σκεπτικό, δεδομένου ότι εξίσου λίγοι webmasters είναι εκείνοι που έχουν δημιουργήσει λογαριασμό στο Google+ για να πάρουν το SEO benefit που αυτό παρέχει, μήπως θα δούμε και αυτό το SEO benefit να εξαφανίζεται;
Το Google+ είναι ένα social medium το οποίο δεν έχει καταφέρει να προσφέρει αυτά που θα ήθελε η Google, παρά τις κάποιες καλές λειτουργίες του. Ακόμα και με το να δίνει ένα καλό boost στο ranking στα αποτελέσματα αναζήτησης, οι περισσότεροι webmasters δεν το χρησιμοποιούν. Άρα μήπως η Google θα καταργήσει αυτή τη συσχέτιση μεταξύ G+ και Google SERP;
Και για να πάω τη σκέψη μου ένα βήμα παρακάτω, μήπως η Google θα εγκαταλείψει το G+ γενικότερα;
Πηγή: Suit.gr
Σχόλια