Στην ένωση εταιρειών Sprint-Choose ανέθεσε, μετά από ανοικτό διεθνή διαγωνισμό, η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών το έργο της δημοσιότητας για τις υπηρεσίες της Αρχιεπισκοπής που εντάσσονται στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Οι ενέργειες δημοσιότητας περιλαμβάνουν τρία υποέργα και ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού ανέρχεται σε 375.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί εντός των επομένων τριών μηνών.
Πηγή: advertising.gr
Σχόλια