Αν θέλετε τα blogposts που προωθείτε στο προσωπικό ή εταιρικό σας blog να έχουν πολλά visits, χρειάζεστε επικεφαλίδες που μαγνητίζουν το κοινό. Ένας ενδιαφέρων τίτλος θα σας βοηθήσει να εισχωρήσετε πιο εύκολα στον κόσμο του αναγνώστη και υποψήφιου καταναλωτή! Μην ξεχνάτε ότι, βάσει στατιστικών, 8 στους 10 visitors ενός website θα διαβάσουν τον τίτλο ενός άρθρου αλλά μόλις 2 θα ολοκληρώσουν την ανάγνωσή του.
Άρα, ένας μέτριος ή κακός τίτλος θα οδηγήσει σε σίγουρη αποτυχία το περιεχόμενό σας. Ποια βήματα πρέπει, λοιπόν, να ακολουθήσετε για να προσθέσετε έναν εξαιρετικό τίτλο στο άρθρο σας;
Βήμα 1ο: Προσθέστε αριθμούς και στατιστικά στοιχεία στην επικεφαλίδα
Αν θέλετε ο τίτλος σας να είναι ελκυστικός και να συγκεντρώσει πολλά clicks, πρέπει να προσθέσετε αριθμούς. Ένας αριθμός ή ένα ποσοστό π.χ. «2 στους 3 Έλληνες χρησιμοποιούν smartphones» θα ιντριγκάρει τους αναγνώστες σας. Επιπλέον, άρθρα με τέτοιου είδους τίτλους γίνονται πιο συχνά viral και μοιράζονται στα social media από τους χρήστες.
Βήμα 2ο: Ο τίτλος σας πρέπει να είναι σύντομος και να δημιουργεί μυστήριο!
Όταν οι χρήστες διαβάζουν ένα τίτλο, που δεν τους δίνει όλη την πληροφορία και δημιουργεί ένα αίσθημα μυστηρίου, τείνουν να μπαίνουν στα websites, για να διαβάσουν το σχετικό άρθρο. Επίσης, έχει αποδειχτεί ότι οι τίτλοι που αποτελούνται από 6-7 λέξεις αποδίδουν καλύτερα. Αποφύγετε πολύ μικρούς τίτλους, καθώς δεν εξηγούν στον αναγνώστη τι πρόκειται να διαβάσει, αλλά και τεράστιους τίτλους, που θα τον κουράσουν. Επιπλέον, οι σύντομοι τίτλοι είναι SEO friendly και μπορείτε να τους διαβάσετε ολόκληρους στα αποτελέσματα της Google.
Βήμα 3ο: Μην ξεχνάτε τα επίθετα
Τα επίθετα παίζουν καθοριστικό ρόλο στους τίτλους σας. Πάντα αποδίδουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο ουσιαστικό που προσδιορίζουν και κάνουν την επικεφαλίδα σας πιο ελκυστική, για παράδειγμα: «5 εύκολοι τρόποι να διακοσμήσετε το σπίτι σας». Μερικά επίθετα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για καλύτερα αποτελέσματα: απόλυτος, εύκολος, εκπληκτικός, απαραίτητος, αποτελεσματικός.
Βήμα 4ο: Προσθέστε keywords στον τίτλο σας
Mε τη βοήθεια συγκεκριμένων εργαλείων, όπως το Ubersuggest, μπορείτε να βρείτε λέξεις-κλειδιά (keywords) που σχετίζονται με τη θεματολογία του blog σας. Ποιες είναι οι λέξεις που πληκτρολογούν οι περισσότεροι users, όταν αναζητούν το αντικείμενό σας; Αφού τις εντοπίσετε, προσθέστε το βασικό keyword στην επικεφαλίδα του άρθρου σας. Έτσι η Google θα αντιληφθεί ευκολότερα το περιεχόμενό σας, και έχετε πιθανότητες να σας τοποθετήσει ψηλότερα στη λίστα αποτελεσμάτων!
Βήμα 5ο: Αποφύγετε τα κλισέ!
«Ηλιοβασίλεμα Σαντορίνης» , «Μη το χάσετε!» και άλλες κλισέ εκφράσεις θα πρέπει να αποφεύγονται. Οι χρήστες αναζητούν πρωτότυπο καλογραμμένο περιεχόμενο. Μια κλισέ φράση στον τίτλο, θα αποθαρρύνει τον χρήστη. Αντίθετα, ένας πρωτότυπος και έξυπνος τίτλος, θα τραβήξει την προσοχή και θα οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Βήμα 6ο: Γνωρίζετε ποιος θα διαβάσει το άρθρο σας;
Η πληροφορία αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική, τόσο για τα θέματα των κειμένων σας, όσο και για τους τίτλους σας. Πρέπει να ξέρετε σε ποιον απευθύνεστε, αν το κοινό σας είναι social media managers, φοιτητές ή στελέχη πολυεθνικών. Το tone of voice και το συνολικό ύφος καλό είναι να προσαρμοστεί ανάλογα. Για παράδειγμα, αν απευθύνεστε σε φοιτητές, προτιμήστε πιο φιλικό οικείο ύφος και β΄ πρόσωπο στον τίτλο!
Ένας καλός τίτλος δεν είναι αρκετός!
Η επικεφαλίδα του άρθρου σας είναι το πρώτο βήμα για να φέρετε πιο κοντά τους χρήστες. Μην αμελείτε όμως τη θεματολογία σας. Φροντίστε να προσφέρετε πολύτιμο υλικό και να μοιράζεστε νέες και πρωτότυπες ιδέες!
Σχόλια