Οι περισσότεροι στη δουλειά τους θέλουν να είναι οι καλύτεροι. Προσπαθούν να μην κάνουν λάθη και καταστρέψουν την καριέρα τους και τη φήμη τους.
Ωστόσο, η συνεχής καλή δουλειά και το ταλέντο φαίνεται πως δεν είναι αρκετά για να διατηρήσει κάποιος τη θέση του. Σύμφωνα με τον Δρ. Travis Bradberry, προέδρου του TalentSmart, υπάρχουν συμπεριφορές που καλό θα ήταν να αποφεύγονται στη δουλειά για να μην κάνετε τους συναδέλφους σας να σας μισήσουν.
Κουτσομπολιό: «Οι άνθρωποι δείχνουν αισχροί όταν κουτσομπολεύουν τους άλλους», αναφέρει χαρακτηριστικά. «Δεν είναι σωστό να σχολιάζονται με αυτό τον τρόπο τις ατυχίες των άλλων, καθώς μπορεί πληγώσετε τα συναισθήματά τους, εάν τα κουτσομπολιά φτάσουν στα αυτιά τους. Το κουτσομπολιό σας κάνει να φαίνεστε αρνητικοί και μοχθηροί κάθε φορά, εγγυημένα».
Ανακοινώνετε ότι μισείτε τη δουλειά σας: Το τελευταίο πράγμα που θέλει κανείς να ακούσει στο χώρο εργασίας είναι κάποιον να διαμαρτύρεται για το πόσο μισεί τη δουλειά του. Αυτό είτε μπορεί να το μάθει το αφεντικό σας (και κανείς δεν θέλει ανθρώπους που δεν τους αρέσει η δουλειά τους) είτε μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά στις σχέσεις σας με τους συναδέλφους σας.
Τρώτε φαγητά που μυρίζουν: Κι όμως είναι πρόβλημα. Οπως αναφέρει ο Bradberry «οι συνάδελφοί σας ενδιαφέρονται για το εάν ο χώρος που εργάζονται μυρίζει ψάρι ή μπρόκολο. Ο γενικότερος κανόνας λέει πως τα όποια φαγητά μυρίζουν πρέπει να μένουν πίσω από την πόρτα του σπιτιού».
Ψέματα: «Πολλά ψέματα ξεκινούν με καλές προθέσεις – για να προστατέψετε εσάς ή τους γύρω σας-, αλλά αυτά έχουν την ικανότητα να διασπείρονται μέχρι που αποκαλύπτονται. Αν πείτε ψέμα έστω και μία φορά, οι συνάδελφοί σας θα ξέρουν ότι το κάνετε και αυτό δεν μπορείτε να το πάρετε πίσω», λέει ο Bradberry.
Πηγή: reporter.gr
Σχόλια