Πασχαλινά marketing tips για μικρές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεχωρίσετε!
Το Πάσχα, η μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης, είναι εδώ και πολύς κόσμος προετοιμάζεται σε ένα κλίμα κατάνυξης, με νηστεία, μέχρι την Ανάσταση!
Για τους εργαζόμενους η περίοδος του Πάσχα εκτός από τα παραπάνω σημαίνει και άδεια, ευκαιρία για οικογενειακές συναντήσεις, εκδρομή στο χωριό, πολύ φαγητό (την ημέρα του Πάσχα, ίσως και την επόμενη!) και άλλα.
Τι σημαίνει όμως Πάσχα για τις επιχειρήσεις σε μάρκετινγκ όρους και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν αυτή την περίοδο για να ξεχωρίσουν;
Σίγουρα στο παιχνίδι δεν είναι μόνο οι επιχειρήσεις που πουλάνε σοκολάτες, ούτε μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς δεν χρειάζεται να κάνετε πολυδάπανες καμπάνιες για να προωθήσετε την εταιρεία σας το Πάσχα. Αυτό που χρειάζεται είναι σωστές ενέργειες στα μέτρα σας.
Όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους την περίοδο του Πάσχα ανεξαρτήτως αντικειμένου, είτε για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους είτε για branding ή και για τα δύο.
Ακολουθούν κάποιες απλές συμβουλές για να φανείτε και να κερδίσετε κάτι παραπάνω!
Δημιουργήστε πασχαλινές προσφορές
Πρώτα απ’ όλα μπορείτε να δημιουργήσετε προσφορές για τους πελάτες σας με αφορμή το Πάσχα. Φτιάξτε μία ειδική καμπάνια με πολύ ανταγωνιστικές τιμές, για πολύ συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Δεν έχει σημασία το αντικείμενο της εταιρείας σας, είτε πουλάτε παπούτσια είτε παρέχετε υπηρεσίες, μπορείτε εξίσου να δημιουργήσετε ειδικές προσφορές για τους πελάτες σας.
Τρέξτε διαγωνισμούς
Τι καλύτερο από το να τρέξετε έναν διαγωνισμό στα social media! Μπορείτε να κληρώσετε ένα ιδιαίτερο δώρο, είτε κάποιο προϊόν της εταιρείας σας που σχετίζεται με την εορταστική περίοδο, είτε και κάτι άλλο από συνεργαζόμενες σε εσάς επιχειρήσεις, όπως είναι ένα δείπνο σε εστιατόριο, διαμονή σε κάποιο ξενοδοχείο κλπ!
Ντυθείτε πασχαλινά
Είτε έχετε φυσικό κατάστημα είτε η παρουσία σας είναι μόνο online, σίγουρα μπορείτε να βάλετε μία πασχαλινή πινελιά. Αυγά, κοτοπουλάκια, λαμπάδες, φιογκάκια ή οτιδήποτε άλλο θεωρείτε ότι σας ταιριάζει χρησιμοποιείστε το!
Κάντε αισθητή την παρουσία σας στα social media
Εκτός από το να τρέξετε κάποιον διαγωνισμό, είναι σημαντικό να δώσετε μία εορταστική πινελιά στα social media σας, καθώς και να κάνετε τις απαραίτητες online ενέργειες, όπως εορταστικά posts με ευχές κλπ. Επίσης μην ξεχάσετε να στείλετε και το δικό σας ευχετήριο newsletter (ναι πολλοί μπορεί να το κάνουν, όμως όλοι για κάποιο λόγο το κάνουν!).
Κάντε δώρα στους πελάτες σας
Δεν υπάρχει κανείς που δεν θα εκτιμήσει ένα δώρο, ακόμα κι αν αυτό είναι κάτι απλό, δεν χρειάζεται να ξοδευτείτε πολύ. Δείξτε στους πελάτες σας ότι τους θυμάστε και ότι τους εκτιμάτε! Μπορείτε να τους στείλετε κάποιο δώρο στα γραφεία τους, στυλό, ημερολόγιο, ή κάποιο προϊόν σας, ή ακόμα μπορείτε να στείλετε και κάποιο δώρο ηλεκτρονικά αν διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα για επιλεγμένους πελάτες. Θα δείτε ότι η ενέργειά σας αυτή θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως.
Τρόποι υπάρχουν πολλοί για να αξιοποιήσετε την περίοδο του Πάσχα και για να φανείτε και για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και όπως είδαμε και παραπάνω δεν είναι πολυέξοδοι. Αυτό που χρειάζεται είναι ένας καλός σχεδιασμός από πριν ώστε να δείτε τι ακριβώς θα κάνετε απ’ όλα αυτά, πότε και γιατί, ώστε να μπορέσετε να δείτε και το αντίστοιχο αποτέλεσμα. Ακόμα και αν αυτό τελικά είναι η εκτίμηση των πελατών σας, δεν είναι λίγο, είναι ίσως το σπουδαιότερο!
Σχόλια