Visual Content Marketing: Τα στατιστικά μίλησαν! [Infographic]
Επιθυμείτε να αναβαθμίσετε την content marketing στρατηγική σας, απογειώνοντας το enagement rate σας; Εάν ναι, το visual content – ή, αλλιώς, οπτικό περιεχόμενο – σας δείχνει τον τρόπο!
Τι είναι το visual content marketing;
Δεν είναι άλλο από εκείνον τον τύπο μάρκετινγκ ο οποίος αξιοποιεί κάθε μορφή οπτικού στοιχείου που μπορεί να αναδείξει μοναδικά το brand σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, την εταιρική φιλοσοφία σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο μήνυμα επιδιώκετε να διαδώσετε στο target group σας.
Αναφερόμενοι, μάλιστα, στην έννοια «οπτικό στοιχείο», οι επιλογές είναι αναρίθμητες. Μπορεί να πρόκειται για μία εικόνα, ένα infographic, ένα gif, ένα live video και πολλά, πολλά ακόμη.
Τα στατιστικά μιλούν!
Για να εναρμονιστείτε με τις σύγχρονες τάσεις του content marketing και να εμπλουτίσετε τις τακτικές σας με engaging visuals, τα οποία συνοδεύουν ιδανικά το λεκτικό σας περιεχόμενο και προκαλούν το προσδοκώμενο buzz, συγκεντρώσαμε 15 συναρπαστικά visual content marketing στατιστικά για το 2019. Αφήνουμε, λοιπόν, τους αριθμούς να μιλήσουν για εμάς, τους οποίους δεν θα μπορούσαμε παρά να αποτυπώσουμε… “visually”, με το infographic που ακολουθεί!
Το content εξελίσσεται!
Το visual content γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, κατακτώντας την πρώτη θέση στις αγαπημένες πρακτικές τόσο του content marketing όσο και του social media marketing– και όχι αδίκως! Δημιουργώντας και δημοσιεύοντας εμπνευσμένα και καλαίσθητα visuals, μπορείτε να μεταδώσετε στο κοινό σας τις πιο σύνθετες ιδέες μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα – γεγονός που αποτελεί το κύριο ζητούμενο του digital χώρου, όπου η προσοχή που αφιερώνει ο χρήστης σε κάθε post είναι ελάχιστη, ενώ οι προσδοκίες του εξαιρετικά υψηλές.
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, άλλωστε, το 90% των πληροφοριών που εισέρχονται στον ανθρώπινο εγκέφαλο αφορούν, σχεδόν αποκλειστικά, οπτικά στοιχεία. Έτσι, γίνεται εύκολα αντιληπτό γιατί οι περισσότερες πλατφόρμες διαφήμισης ή κοινωνικής δικτύωσης θέτουν στο επίκεντρο τους το visual περιεχόμενο.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα στατιστικά, λοιπόν, αξίζει να επικεντρώσετε τις προσπάθειες σας γύρω από τη σύνθεση ελκυστικού και στοχευμένου οπτικού content. Αρκεί, απλώς, να το λανσάρετε, κάθε φορά, στο κατάλληλο μέσο, να παρακολουθείτε στενά την απήχησή του και να επαναπροσδιορίζετε, όποτε κρίνεται απαραίτητο, τις στρατηγικές κινήσεις σας.
Μήπως ενδιαφέρεστε για περισσότερα στατιστικά του Inbound Marketing;
Επικοινωνήστε μαζί μας: developgreece.com/contact/
Σχόλια