NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της σχεδίασης λογοτύπου και του branding;

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της σχεδίασης λογοτύπου και του branding;
Sponsored by:
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της σχεδίασης λογοτύπου και του branding;
01_04_2019 16_07_2024
epixeiro icon Marketing & Sales

Λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε τι είναι ένα λογότυπο. Είτε πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό εικονίδιο -το μήλο της Apple, την πράσινη γοργόνα των Starbucks- είτε ένα λογότυπο που βασίζεται στα αρχικά μιας επωνυμίας -οι χρυσές καμάρες των McDonald- είτε για ένα λογότυπο που βασίζεται σε μια γραμματοσειρά -Dell, Google, IBM.

Το λογότυπο αποτελεί το βασικό στοιχείο ενός πολυσύνθετου παζλ επικοινωνίας που μεταφέρει τις αξίες και τα χαρακτηριστικά ενός οργανισμού.

Αλλά τι ακριβώς είναι το branding; Το branding είναι η διοίκηση της επωνυμίας σας. Το brand σας είναι όπως το έθεσε περίτεχνα ο ιδρυτής της Amazon, Jeff Bezos, “Αυτό που λένε για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο”.

Το branding συνθέτει μια πιο ολιστική προοπτική του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες σας βιώνουν την επιχείρησή σας. Περιλαμβάνει κάθε σημείο επαφής των πελατών με την εταιρεία σας. Οι διαφημίσεις, οι συσκευασίες των προϊόντων (packaging), ο σχεδιασμός των καταστημάτων, η κατασκευή site, η έντυπη διαφήμιση, η διαφήμιση στο Facebook, το Instagram, το LinkedIn και η διαφήμιση Google Ads. Όλα αυτά θα τα κομμάτια συνθέτουν την εικόνα του brand σας.

Μια συνεπής και στρατηγική διοίκηση του brand σας οδηγεί σταδιακά στην δημιουργία ενός ισχυρού brand equity, το οποίο αυξάνει την αντιλαμβανομένη αξία που λαμβάνουν οι πελάτες από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Με αυτό τον τρόπο κερδίζετε έδαφος έναντι των ανταγωνιστών σας ενώ παράλληλα δημιουργείτε ένα πιστό κοινό που σας εμπιστεύεται με κλειστά μάτια.

Εσωτερική-Εικόνα-1.png?mtime=20190329174702#asset:119366


Το branding αποτελεί πολλές φορές μονόδρομο για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους με έντονο ανταγωνισμό και σχετικά ομοιογενή προϊόντα, μιας και αποτελεί ίσως τον μοναδικό τρόπο να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους (π.χ. τηλεπικοινωνίες, πρατήρια καυσίμων κ.α.).

Είναι όμως τόσο σημαντικό; Γιατί πρέπει να εμπιστευτώ την σχεδίαση όχι μόνο του λογοτύπου μου αλλά και όλης της εταιρικής μου ταυτότητας σε κάποιον ειδικό;

Το brand σας δηλώνει την θέσης σας στην αγορά και αναδεικνύει τις αξίες και τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα. Είναι σημαντικό η εταιρεία digital marketing που θα αναλάβει την εταιρική σας εικόνα να κατανοεί (όσο και εσείς) ότι το λογότυπό σας αποτελεί ένα μόνο μικρό λιθαράκι στο χτίσιμο της εταιρικής σας εικόνας. Μιας εικόνας που περιλαμβάνει σχέδια, χρώματα, illustrations και γραμματοσειρές που πλαισιώνουν το brand σας.

Στην InYourCity δεν μένουμε απλά στο λογότυπο. Ο σχεδιασμός της εταιρικής σας ταυτότητας αποτελεί για μας μια δυναμική διαδικασία. Ενσωματώνοντας στη διαδικασία σχεδιασμού μας τις αξίες, το όραμα και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρετε στην αγορά, δημιουργούμε για εσάς μια ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα που πλαισιώνει όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες σας.

Έτσι, στο τέλος του έργου θα έχετε:

  • λογότυπο
  • γραμματοσειρές
  • χρώματα
  • brand manual

Εσωτερική-Εικόνα-2.png?mtime=20190329174811#asset:119367

Εμπιστευτείτε μας για την δημιουργία ή τον επανασχεδιασμό της εταιρικής σας ταυτότητας και μετά από την συνεργασία μαζί μας θα έχετε μια πολύ πιο καλά μελετημένη λύση για την εταιρεία σας που δεν περιορίζεται απλά στον σχεδιασμό του λογοτύπου!

Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας σήμερα στο info@inyourcity.gr ή στο 2310529700 και ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί το μέλλον της δικής σας επιχείρησης.

Sponsored by:
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της σχεδίασης λογοτύπου και του branding;
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr