Την Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2019, το ΟΚ!Τhess φιλοξένησε 17 ομάδες, οι οποίες παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες μπροστά σε μια κριτική επιτροπή, ώστε να αποφασίσουν ποιες από αυτές θα συμμετάσχουν στον 7ο κύκλο του προγράμματος επιτάχυνσης.
Στο Open Call για τον χειμώνα του 2019 έκαναν συνολικά 27 ομάδες αίτηση, 21 από τις οποίες συμμετείχαν στο Bootcamp του 6ου κύκλου, το Σαββατοκύριακο την 11,12 και 13 Ιανουαρίου κατά τη διάρκεια του οποίου ενημερώθηκαν για τα επιμέρους κομμάτια του Business Model Canvas.
Με βάση τις γνώσεις που αποκτήθηκαν αυτές τις μέρες, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δική τους παρουσίαση, να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα στην κριτική επιτροπή του ΟΚ!Thess και έτσι να διεκδικούν μία θέση μεταξύ των ομάδων που θα συμμετάσχουν στο εντατικό πρόγραμμα της θερμοκοιτίδας.
Έτσι, οι 10 νικήτριες ομάδες είναι:
- Reactive: Η Reactive αναπτύσσει τεχνολογίες συνεχούς παρακολούθησης διεργασιών και πρόγνωσης βλαβών γραμμές παραγωγής για να βοηθήσει βιομηχανίες να προλαμβάνουν έγκαιρα αστοχίες υλικού και να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους με την συνεχή (online) λήψη δεδομένων μέσω αισθητήρων IoT (Internet of Things) και την χρήση αλγορίθμων Τεχνητής Νοημοσύνης/ Μηχανικής Μάθησης (Artificial Intelligence / Machine Learning).
- Cyber Phalanx: Η Cyber Phalanx αναπτύσσει ένα έξυπνο firewall για να βοηθήσει μικρομεσσαίες επιχειρήσεις να ασφαλίσουν το επαγγελματικό δίκτυο τους με τεχνητή νοημοσύνη.
- Robinfood: Η Robinfood αναπτύσσει μία εφαρμογή για να βοηθήσει φοιτητές και οικογένειες χαμηλού εισοδήματος να αγοράζουν τρόφιμα σε πιο οικονομικές τιμές με εκπτώσεις που υπάρχουν σε προϊόντα που είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης.
- KidMoocs: Το KidMoocs αποτελεί μια εξειδικευμένη πλατφόρμα για ειδικό κοινό, (χρήστες ηλικίας 4-13 ετών), που προσφέρει θέματα MOOCs προσαρμοσμένα στις μικρές ηλικίες, καθώς οι δημιουργοί διαθέτουν πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση μικρών παιδιών.
- SoulScan: To SoulScan είναι ένα web εργαλείο το οποίο βοηθάει τον απλό χρήστη που αντιμετωπίζει ένα ψυχολογικό πρόβλημα να βρει τον κατάλληλο θεραπευτή (ψυχίατρο, ψυχαναλυτή, ψυχολόγο) χρησιμοποιώντας ένα ερωτηματολόγιο που τον κατευθύνει εξατομικευμένα σε ειδικές κατηγορίες θεραπειών.
- Seaview: Η Seaview αναπτύσσει ένα ψηφιακό πορτολάνο, δηλαδή απεικόνιση και περιήγηση σε μαρίνες, λιμένες και όρμους με την βοήθεια φωτογραφιών 360 μοιρών για να βοηθήσει τους επισκέπτες στην λήψη αποφάσεων εκ των προτέρων σε θέματα όπως τον τρόπο δεσίματος του σκάφους και άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως η χωροταξία της μαρίνας ώστε να γίνει ασφαλής η πρόσβαση τους στα παραπάνω σημεία.
- MySkipper: Η MySkipper αναπτύσσει μια web platform και mobile app για να βοηθήσει αυτούς που αναζητούν skipper να μπορούν να επιλέξουν τον καταλληλότερο βάση των προτιμήσεων τους και τους skipper να διαφημιστούν δημιουργώντας ένα προφίλ ώστε να αναδείξουν τον εαυτό τους και να έρθουν σε επαφή με τους ενδιαφερόμενους (τουρίστες, κ.α.).
- Digitalist: Η digitalist είναι μια πλατφόρμα που θα φέρνει σε επαφή Freelancers/Agencies που ασχολούνται με το Digital Marketing/Design/Development με επιχειρήσεις που αναζητούν να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες σε αυτούς τους τομείς, για να βοηθήσει τους μεν να αυξήσουν το πελατολόγιο τους και τους δε να βρούν οικονομικούς και επαγγελματίες συνεργάτες για τις ψηφιακές τους ανάγκες σε τοπικό επίπεδο.
- Hellenic Soccer Union: Η Hellenic Soccer Union δημιουργεί έναν online παγκόσμιου χάρτη, στον οποίο θα αναρτηθούν τα γεωγραφικά στίγματα όλων των ποδοσφαιρικών συλλόγων που έχουν ελληνικό στοιχείο. Η πλατφόρμα συνδέει τους συλλόγους με επιχειρήσεις που παρέχουν νομικές, οικονομικές, ασφαλιστικές υπηρεσίες καθώς και με επιχειρήσεις εστίασης, ένδυσης, εξοπλισμού κ.ά.
- DA (D-Ability): Η DA δημιουργεί ένα brand ρούχων που έχουν σκοπό να προωθήσουν κοινωνικά μηνύματα για την αναπηρία και τις προκαταλήψεις πάνω σε αυτή. Μέρος των εσόδων θα διατίθενται για κοινωνικές δράσεις καθώς και για τη πρόσληψη ΑΜΕΑ στην ίδια την εταιρία.
Σχόλια