Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση
15 τρόποι για να αυξήσετε το engagement με το κοινό σε ένα Facebook Page
Το engagement σε μια σελίδα του Facebook είναι κάτι που κάθε διαχειριστής θέλει να έχει. Και αυτό γιατί όχι μόνο δείχνει πως το κοινό έρχεται σε επαφή με το brand, αλλά βοηθά - μεταξύ άλλων - και στο organic reach της σελίδας.
Ως engagement προσμετράται κάθε αλληλεπίδραση που έχει κάποιος με τη σελίδα σας ή τα post σε αυτήν. Παραδείγματα τέτοιων δράσεων είναι όταν ένας χρήστης κάνει like σε ένα post, το κάνει share ή σχολιάζει κάτω από αυτό.
Ποιοι είναι όμως οι καλύτεροι τρόποι για να αυξήσετε το engagement; Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα στο ιστολόγιο του Hootsuite, αυτοί είναι οι παρακάτω:
- Δώστε περιεχόμενο που θα προσφέρει γνώση, ψυχαγωγία, πληροφόρηση ή έμπνευση. Το κοινό σας θέλει κάτι που θα το κάνει να σκεφτεί, να χαμογελάσει ή να βελτιώσει, με κάποιον τρόπο, την ζωή του.
- Γνωρίστε το κοινό σας. Αυτό που έχει σημασία είναι τα «θέλω» και οι ανάγκες του. Και είναι δύσκολο να τα κατανοήσετε εάν δεν γνωρίζετε ποιο ακριβώς είναι το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε τα Facebook Page Insights και αναζητήστε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ουσιαστικότερη σχέση μαζί του.
- Μην δημοσιεύετε μακροσκελή posts, καθώς κανείς δεν στέκεται σε αυτά παραπάνω από μερικά δευτερόλεπτα. Διατηρήστε το κείμενο σύντομο και «ελκυστικό», για να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή και να προσελκύσετε χρήστες, έτσι ώστε να σταματήσουν την κύλιση και να αλληλεπιδράσουν.
- Επικεντρώστε στην ποιότητα. Δημοσιεύστε ποιοτικά γραφικά, βίντεο και κείμενο. Το κοινό δεν έχει χρόνο για κατώτερης ποιότητας περιεχόμενο. Θυμηθείτε πως η ποιότητα δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη ή ακριβή.
- Χρησιμοποιήστε (καλές) φωτογραφίες. Τα posts που συνοδεύονται από φωτογραφία έχουν υψηλότερο engagement. Το ίδιο το Facebook προτείνει φωτογραφίες προϊόντων από κοντινή απόσταση ή που έχουν βγει από κάποιον πελάτη.
- Δημοσιεύστε βίντεο ή πραγματοποιήστε live μεταδόσεις. Τα video posts έχουν ακόμη υψηλότερο engagement, σε σύγκριση με τα photo posts, με τα live videos να παρουσιάζουν το υψηλότερο engagement από όλα. Όπως και οι φωτογραφίες, τα βίντεο μπορούν να είναι απλά και χαμηλού κόστους, κάνοντας χρήση ακόμη και ενός smartphone.
- Κάντε μια ερώτηση. Ένα post το οποίο ξεκινάει με μια ερώτηση είναι ένας σίγουρος τρόπος για να πάρετε σχόλια και να ξεκινήσει η συζήτηση πάνω σε κάποιο θέμα.
- Απαντήστε στα σχόλια των followers. Τις περισσότερες φορές, μια απλή απάντηση είναι αρκετή, ενώ, εάν χρειάζονται περαιτέρω δράσεις, μπορεί να αναλάβει κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας σας επί του θέματος. Εάν κάνετε χρήση του Messenger, προσπαθήστε να απαντάτε στα μηνύματα για να αποκτήσετε το «Very Responsive» badge.
- Δημοσιεύστε με προγραμματισμό και στις κατάλληλες ώρες. Θα δείτε το μεγαλύτερο engagement με τις δημοσιεύσεις σας στις ώρες που το κοινό σας είναι ενεργό. Μάθετε πότε συμβαίνει αυτό, μέσω του εργαλείου Insights. Χρησιμοποιήστε τις λειτουργίες προγραμματισμού που προσφέρουν διάφορες online υπηρεσίες.
- Αποκτήστε επισκεψιμότητα μέσω άλλων πηγών. Προωθήστε το page σας σε σελίδες που διατηρείτε σε άλλες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της υπογραφής στα email, μέσω embedded Facebook posts σε κείμενα σας, ακόμη και στην επαγγελματική σας κάρτα και σε άλλο «offline» υλικό.
- Δημιουργήστε ένα Facebook Group για να αυξήσετε τον βαθμό αλληλεπίδρασης των followers σας με το brand. Την ίδια στιγμή, μπορείτε να γίνετε και εσείς μέλη σε groups, ούτως ώστε να έρθετε σε επαφή με άλλους επιχειρηματίες και ηγέτες του χώρου.
- Κάντε χρήση των Stories. Τα Stories εμφανίζονται στην κορυφή του News Feed, κάτι που σημαίνει πως αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό. Μέσω αυτών και του περιεχόμενου που ανεβάζετε εκεί, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο προσωπική επαφή μαζί του.
- Προσθέστε ένα call-to-action πλήκτρο στην σελίδα σας, μέσω του οποίου οι followers θα μπορούν να πραγματοποιήσουν κάποια δράση, για παράδειγμα να επικοινωνήσουν μαζί σας ή να δουν κάποιον προϊόν.
- Κάντε verify τη σελίδα σας, αποκτώντας το σχετικό badge. Αυτό θα δώσει κύρος και αξιοπιστία, τόσο στο brand όσο και στη σελίδα σας.
- Σε κάθε περίπτωση, δοκιμάστε τι ταιριάζει στην περίπτωση σας και μην ζητάτε likes και shares, καθώς ο αλγόριθμός της υπηρεσίας θα σας «τιμωρήσει». Δοκιμάστε να κάνετε boost το πιο αξιόλογο περιεχόμενο ή εκείνο που παρουσιάζει το μεγαλύτερο engagement.
Σχόλια