NEWSFLASH...
TourismLab
ανάγνωση

Δημήτρης Κόσσυφας: «Ο τομέας του τουρισμού είναι προτεραιότητα για την ομάδα της Google στην Αθήνα»

Δημήτρης Κόσσυφας: «Ο τομέας του τουρισμού είναι προτεραιότητα για την ομάδα της Google στην Αθήνα»

Ο Δημήτρης Κόσσυφας, Head of Travel της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, μιλάει στο επιχειρώ για τη σχέση της εταιρείας με την Ελλάδα και τον τουρισμό.

Google, ταξίδια και Ελλάδα. Με ποιους τρόπους συνδέονται αυτοί οι τρεις παράγοντες;

Ο τομέας του τουρισμού είναι προτεραιότητα για την ομάδα της Google στην Αθήνα εδώ και αρκετά χρόνια και, πρόσφατα, με αρκετές επιτυχημένες δράσεις. Σκοπός όλων είναι να βελτιώσουν την εξοικείωση των επαγγελματιών με τα σύγχρονα εργαλεία προώθησης και προβολής μέσω του διαδικτύου, με τελικό αποτέλεσμα την αναβάθμιση της εμπειρίας των εν δυνάμει ταξιδιωτών.

Πως βοηθάει η Google τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τομέα του τουρισμού; Υπάρχουν δράσεις και προγράμματα που πραγματοποιεί η εταιρεία επί του θέματος;

Από το 2014 η Google έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online και έχει βοηθήσει πάνω από 100.000 Έλληνες να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες που θα έχουν αντίκτυπο στις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και στη δική τους καριέρα. Σε συνεργασία με τα Υπουργεία Τουρισμού και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, προσφέρουμε δωρεάν εκπαιδεύσεις, υπό τη μορφή σεμιναρίων, κατ’ιδίαν συναντήσεων και ψηφιακών εκπαιδεύσεων μέσω της πλατφόρμας.

Γενικότερα, υπάρχουν κάποιες βασικές συμβουλές που θα δίνατε σε μια εταιρεία που ασχολείται με τη βιομηχανία του τουρισμού και που θέλει να επεκτείνει/βελτιώσει τη δραστηριότητα της στο διαδίκτυο; Υπάρχουν λάθη που βλέπετε να γίνονται συχνά;

Συχνά, παρατηρούμε τουριστικές επιχειρήσεις που επαφίενται στα «εύκολα» κανάλια διανομής για τις online κρατήσεις τους, χωρίς να δημιουργούν μια ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο. Απεναντίας όμως, ένας σύγχρονος επαγγελματίας θα πρέπει να δίνει τη δέουσα σημασία σε όλα τις σύγχρονες τάσεις της τεχνολογίας, όπως τη δική του ιστοσελίδα (με έμφαση κυρίως σε κινητό), την προβολή μέσω εικόνας/βίντεο, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, τις αξιολογήσεις κτλ.

Παράθεση - epixeiro.gr

Τα εργαλεία πλέον μας δίνουν την ευκαιρία να κάνουμε το κάθε μήνυμα προς τους εν δυνάμει ταξιδιώτες εξαιρετικά συγκεκριμένο

Τι δείχνουν οι αναζητήσεις που γίνονται στην Google για θέματα που σχετίζονται με τις διακοπές στην Ελλάδα; Οι κάτοικοι ποιων χωρών ενδιαφέρονται περισσότερο να βρεθούν στην χώρα μας και με τι πακέτα;

Η Ελλάδα είναι ένας δυναμικά αναπτυσσόμενος προορισμός (19% ρυθμός ανάπτυξης το 2017) σχετικά με τις αναζητήσεις παγκοσμίως και κατέχει την 6η χώρα σε όγκο αναζητήσεων για εισερχόμενο τουρισμό. Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία κατέχουν τις πρώτες θέσεις όσον αφορά στον όγκο αναζητήσεων, αλλά μεγάλο ενδιαφέρον και ανάπτυξη καταγράφεται από την Αμερική και τη Μέση Ανατολή.

Από ποιες συσκευές κλείνουν τα εισιτήρια τους προς την Ελλάδα; Ισχύει το αναμενόμενο, ότι υπάρχει αυξημένη χρήση smartphone; Γενικότερα, τι μπορούμε να πούμε για τη σχέση του τουρίστα με το smartphone;

Το κινητό τηλέφωνο είναι η κυρίαρχη συσκευή καθώς 75% των εισερχόμενων τουριστών τις χρησιμοποιεί για την έρευνά του. Σχεδόν διψήφιο ποσοστό κατέχει το κινητό ως συσκευή, όπου στο τέλος γίνεται και η κράτηση. Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι στο 45% σε σχέση με το 2016. Αν το συνδυάσει κανείς με τις ραγδαίες εξελίξεις στο κομμάτι των digital assistants, τότε είναι εύκολο να προβλέψουμε ότι σύντομα η κράτηση μέσω φωνής και digital assistants κινητών τηλεφώνων θα είναι κοινός τόπος στον τουρισμό.

Είστε επικεφαλής του τομέα σας για τέσσερις χώρες. Θα μπορούσαμε να κάνουμε μια σύγκριση μεταξύ της τουριστικής δραστηριότητας σε αυτές;

Η Ελλάδα είναι πολύ πιο μπροστά από τις άλλες, καθώς υπάρχει μεγάλο ιστορικό υπόβαθρο και ένα μοναδικό προϊόν σε σχέση με τις γείτονες χώρες.

Με βάση και τον τομέα των διαφημίσεων, πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η προσωποποίηση των αποτελεσμάτων που προσφέρει μια online υπηρεσία, όσον αφορά στην επιλογή του προορισμού για ένα ταξίδι;

Η έρευνα για το οποιοδήποτε ταξίδι ξεκινά στο διαδίκτυο. Τα εργαλεία πλέον μας δίνουν την ευκαιρία να κάνουμε το κάθε μήνυμα προς τους εν δυνάμει ταξιδιώτες εξαιρετικά συγκεκριμένο, προσαρμόζοντάς το ανά ενδιαφέρον, δημογραφικά στοιχεία, συσκευή, ώρα μέρας κτλ. Άρα, πλέον μιλάμε για έναν πλήρως προσωποποιημένο τρόπο διαφήμισης, όπου μεγάλο μέρος παίζει και η τεχνητή νοημοσύνη. Η Google πλέον χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογικές μεθόδους στο κομμάτι αυτό και προσβλέπει στα καλύτερα αποτελέσματα και προς τους διαφημιζόμενους αλλά κυρίως προς τους καταναλωτές/χρήστες του διαδικτύου.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr