NEWSFLASH...
Coaching & Training | Personal Coaching
ανάγνωση

Τα 20 «μην» του networking: 20 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε σε ένα networking event

Τα 20 «μην» του networking: 20 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε σε ένα networking event

Το networking σε μια εκδήλωση δεν είναι δύσκολη υπόθεση, αρκεί να έχετε στο μυαλό σας κάποιους βασικούς κανόνες.

Και σίγουρα, να έχετε υπόψιν σας κάποια πράγματα που δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να κάνετε, αν δεν θέλετε να δημιουργήσετε κακή εικόνα για τον εαυτό σας.

Ακολουθούν 20 τέτοιες συμβουλές, 20 συμπεριφορές και καταστάσεις που δεν θα πρέπει να έχετε και να δημιουργήσετε σε ένα networking event. 20 «μην» γύρω από το networking.

  1. Μην προσπαθείτε να πουλήσετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρετε εσείς ή η εταιρεία σας. Είναι άλλο πράγμα το networking και άλλο οι πωλήσεις.
  2. Μην ρωτάτε έναν ξένο να σας συστήσει ή να σας προτείνει δουλειές. Αν γνωριστείτε καλύτερα και συναντηθείτε ξανά στο μέλλον, για κάποιο καφέ ή γεύμα, τότε είναι μια καλύτερη χρονική στιγμή για να ζητήσετε βοήθεια ή συμβουλές.
  3. Μην ψάχνετε να συζητήσετε με κάποιον άλλον, ενώ είστε ήδη σε μια συζήτηση, αφήνοντας τη στη μέση επειδή εντοπίσατε ξαφνικά κάποιον που θέλετε να του μιλήσετε.
  4. Μην πηγαίνετε με φίλο σε networking event. Άνθρωποι που διστάζουν να πάνε σε τέτοιες εκδηλώσεις, παίρνουν συχνά μαζί τους ένα οικείο πρόσωπο, καταλήγοντας να συζητούν μόνο με αυτό κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
  5. Μην προσπαθείτε να γνωριστείτε με όσους περισσότερους προλαβαίνετε και μπορείτε, δίνοντας απλώς μια κάρτα και προχωρώντας στον επόμενο που έχει σειρά.
  6. Μην μετατρέπετε την συζήτησή γνωριμίας σε μια εκτεταμένη επιχειρηματική παρουσίαση της εταιρείας σας. Μείνετε στα βασικά και αφήστε τον συνομιλητή σας να κάνει τις ερωτήσεις για το τι κάνετε.
  7. Μην φοράτε ακατάλληλα ρούχα. Δεν είναι απαραίτητο να φορέσετε κουστούμι (εκτός εάν αυτό επιβάλλεται), αλλά φροντίστε να είστε ευπαρουσίαστοι, κάτι που θα βοηθήσει και την γενικότερη εικόνα σας. Φορέστε κάτι που να σας κάνει να αισθάνεστε καλά και σας δίνει αυτοπεποίθηση.
  8. Μην βγάζετε το εκτυπωμένο βιογραφικό σας ή την παρουσίαση της εταιρείας σας για να την δώσετε σε κάποιον άλλο παρευρισκόμενο.
  9. Μην φοβάστε. Ακόμη και οι πιο εντυπωσιακοί, οι πιο δυνατοί και οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι είναι απλά... άνθρωποι. Έχετε πολλά να μάθετε από αυτούς, αλλά υπάρχει σίγουρα κάτι που μπορούν να μάθουν από εσάς.
  10. Μην διακόπτετε τον συνομιλητή σας. Υπομονετικά ακούστε αυτά που έχει να σας πει, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο ενδιαφέρον και σεβασμό.
  11. Μην ρωτάτε τους άλλους παρευρισκόμενους για τις γνωριμίες τους και για το ποιον ξέρουν. Δεν σας αφορά ποιους ξέρουν και ποιους δεν ξέρουν. Εάν ποτέ υπάρξει κάποια πραγματική σχέση μαζί τους, τότε είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοιες ερωτήσεις.
  12. Μην πίνετε πολύ. Ο μεγαλύτερος εφιάλτης κάθε διοργανωτή είναι να μεθύσει κάποιος. Επίσης, μην τρώτε πέρα από ένα όριο και μην δείχνετε πως είστε εκεί για το ποτό και το φαΐ, κάνετε την χειρότερη εντύπωση.
  13. Μην πείτε οτιδήποτε αρνητικό. Μην κακολογείτε τον εργοδότη (πρώην ή νυν), τον προϊστάμενο ή τους συναδέλφους σας. Μπορεί να θεωρηθείτε αρνητικό άτομο και φυσικά δεν θέλετε τα σχόλια σας να φτάσουν στα αυτιά τους.
  14. Μην κυνηγάτε τους ομιλητές. Πολλές φορές, εκείνος που μπορεί να κάνει τη διαφορά είναι δίπλα σας και δεν βρίσκεται στην σκηνή. Μην νομίζετε πως μόνο ο ομιλητής μπορεί να σας αλλάξει την ζωή.
  15. Μην ξεκινάτε έντονες συζητήσεις γύρω από ευαίσθητα θέματα, όσο και αν ενδιαφέρεστε για αυτά ή νομίζετε πως τα γνωρίζετε. Ένα networking event δεν είναι ούτε ο κατάλληλος χρόνος ούτε ο κατάλληλος τόπος για κάτι τέτοιο.
  16. Μην κάθεστε με το που φτάνετε στον χώρο, εάν κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Συνήθως αυτοί που κάθονται είτε θεωρούν πως είναι ξεχωριστοί, είτε φοβούνται, είτε απλώς δεν ξέρουν τι να κάνουν. 
  17. Μην αργείτε, θεωρώντας πως ούτως ή άλλως η εκδήλωση θα αργήσει να ξεκινήσει ή πως θα σας περιμένουν. Κανείς δεν θέλει να περιμένει πέρα από ένα φυσιολογικό όριο. Δηλώσατε συμμετοχή σε μια εκδήλωση, απλώς προσπαθήστε να είστε εκεί στην ώρα σας.
  18. Μην ξεχνάτε τα ονόματα των ανθρώπων που μόλις γνωρίσατε. Και αν αυτό συμβεί, απολογηθείτε και προσπαθήστε να το θυμηθείτε. Είναι κάτι μπορεί να συμβεί μια φορά, όχι επαναλαμβανόμενα.
  19. Μην ξεχνάτε να ευχαριστήσετε τους διοργανωτές και τους εθελοντές της εκδήλωσης κατά την αποχώρηση σας. 
  20. Μην αμελήσετε να κάνετε follow up με τους ανθρώπους που γνωρίσατε στην εκδήλωση. Κάντε κάτι για να κρατήσετε ζωντανή τη γνωριμία, όπως για παράδειγμα να τους προσθέσετε στο Facebook ή το Linkedin, χωρίς όμως να γίνετε... stalker.

Με πληροφορίες και από: ForbesCarrertoolbet, Toughnickel, Inc

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr