"Η Διαχείριση της Σχέσης με τον Πελάτη - Customer Relationship Management (CRM)" από το ΠΑΠΕΙ
Το Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς διοργανώνει το σεμινάριο-μάθημα "Η Διαχείριση της Σχέσης με τον Πελάτη - Customer Relationship Management (CRM)".
Σκοπός
Κάθε επιχείρηση είναι υποχρεωμένη από την δημιουργία της να διαχειριστεί την σχέση της με τον πελάτη (Customer Relationship Management – CRM) γι’ αυτό κάθε διευθυντής ή στέλεχος θα πρέπει να είναι εξοικειωμένος με τις τεχνικές και τις υπάρχουσες τεχνολογίες ούτως ώστε να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει για να προάγει αυτή τη σχέση. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναλύσει τις υπάρχουσες τεχνικές και να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες και να αξιοποιήσουν τις πολλές χρήσεις και τις δυνατότητες που παρέχει η διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη.
Οφέλη για τους συμμετέχοντες
Μετά το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει:
- Την διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη από κάθε πλευρά οικονομική, τεχνική, τεχνολογική κλπ.
- Πως να αξιολογούν την ικανοποίηση του πελάτη αφού προηγουμένως επιλέξουν την κατάλληλη μέθοδο
- Τη σημασία του CRM στα αποτελέσματα του ισολογισμού της επιχείρησής τους σε βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βάση
- Τον τρόπο σκέψης, εργασίας και αντίδρασης άλλων επαγγελματιών και εξειδικευμένων εργαζομένων οι οποίοι ασχολούνται με το CRM
- Τις καλύτερες πρακτικές και θα γνωρίζουν γιατί λειτουργούν, ποια αποτελέσματα επιφέρουν και θα αξιολογήσουν τις προσπάθειες στο CRM.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους, τα μεσαία και τα ανώτερα στελέχη και στη διοίκηση της επιχείρησης. Γενικότερα, το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους εκείνους, οι οποίοι έχουν κατανοήσει τη σημασία που έχει ο πελάτης για την επιβίωση της επιχείρησης, ιδιαίτερα όταν ο ανταγωνισμός και η ομοιότητα των προϊόντων είναι τόσο έντονος όσο ποτέ στο παρελθόν.
Η δομή του σεμιναρίου
Το σεμινάριο Customer Relationship Management (CRM) καλύπτει τα εξής θέματα:
- Εισαγωγή στις ιδέες κλειδιά για την CRM
- Η δυναμική της σχέσης με τον πελάτη
- Η ευρύτερη θέα της πλευράς του πελάτη.
- Οι προσδοκίες του πελάτη, η αφοσίωσή του, τα σημεία επαφής
- Οι επιθυμίες και οι ανάγκες του πελάτη
- Ο κύκλος των αγορών του πελάτη και το προφίλ του
- Ο κύκλος ζωής του πελάτη και η ομαδοποίηση των πελατών
- Η επιχείρηση: Οι εσωτερικές διεργασίες, οι διαδικασίες, η τεχνολογία
- Τα κίνητρα για τον πελάτη και τον εργαζόμενο
- Οι υπάρχουσες τεχνολογίες, η επιλογή της καταλληλότερης
- Η αξιολόγηση των λύσεων και των επιλογών
- Το κόστος, οι πόροι και ο χρόνος της Διαχείρισης της Σχέσης με τον Πελάτη
- Η απόδοση της επένδυσης στην CRM
- Κλείσιμο του σεμιναρίου και συμπεράσματα από συμπαγή παραδείγματα.
Η μεθοδολογία του σεμιναρίου
Στο σεμινάριο δίνονται αναλυτικές ηλεκτρονικές σημειώσεις, μελέτες περίπτωσης (case studies), παραδείγματα, στρατηγικές και καλές πρακτικές οι οποίες αν εφαρμοστούν από τους επιμορφούμενους μπορεί να τους πείσουν και να τις εφαρμόσουν στην υπηρεσία ή τον οργανισμό που εργάζονται.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του σεμιναρίου χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Δείτε εδώ όλα τα σεμινάρια της 12ης Θεματικής Ενότητας: Διαχείριση Πωλήσεων / Πελατών.
Διάρκεια - Αιτήσεις
Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 2 μήνες. Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως 14 Μαρτίου, μέσω της ιστοσελίδας του Προγράμματος elearning.xrh.unipi.gr, ενώ τα μαθήματα ξεκινούν 19 Μαρτίου.
Το Πρόγραμμα
Το Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς:
- λειτουργεί από το 2008 προσφέροντας εξειδικευμένα σεμινάρια με τρεις περιόδους έναρξης ετησίως: Οκτώβριο, Μάρτιο και Μάιο,
- έχει εκπαιδεύσει 7.000 συμμετέχοντες και έχει επιλεγεί από 200 εταιρίες και φορείς για την εκπαίδευση εργαζομένων τους,
- ανταποκρίνεται με επιτυχία στις προσδοκίες των εκπαιδευομένων όπως καταδεικνύουν οι υψηλοί δείκτες ικανοποίησης που προκύπτουν από τα στοιχεία που συλλέγονται κατά τη διαδικασία αξιολόγησης του Προγράμματος από τους αποφοίτους,
- παρέχει πρόσβαση σε πλούσιο, διαδραστικό, πολυμεσικό υλικό, ενώ το περιβάλλον εργασίας στην πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης είναι πολύ φιλικό και εύχρηστο, ώστε να διευκολύνει τη μελέτη,
- καταργεί χωροχρονικά όρια και παρέχει ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης σε όλους, ανεξαρτήτως περιοχής κατοικίας και καθημερινών υποχρεώσεων, αφού δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να το παρακολουθούν από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή έχουν ελεύθερο χρόνο, αρκεί να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο,
- παρέχει άμεση και αποτελεσματική εκπαιδευτική υποστήριξη, κοινοποιώντας στους συμμετέχοντες από την έναρξη του Προγράμματος τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των υπεύθυνων διδασκόντων, ώστε να επικοινωνούν μαζί τους για την επίλυση των αποριών τους.
- έχει πιστοποιηθεί για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζει,
- προσφέρει 130 σεμινάρια καλύπτοντας μεγάλο εύρος 15 επίκαιρων και σύγχρονων εκπαιδευτικών αντικειμένων-θεματικών ενοτήτων.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Οι διδάσκοντες του Προγράμματος είναι:
- μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς ή άλλων συνεργαζόμενων Τμημάτων/Ιδρυμάτων,
- καταξιωμένοι επιστήμονες και επαγγελματίες με πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση στο αντικείμενο. Οι διδάσκοντες διασφαλίζουν με την πλούσια διδακτική, ερευνητική και συμβουλευτική τους εμπειρία την ποιότητα της προσφερόμενης εκπαίδευσης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς και ενημερώνουν τους εκπαιδευόμενους για όλες τις νεότερες εξελίξεις και καινοτόμες μεθόδους που εφαρμόζονται στο χώρο.
Περισσότερες πληροφορίες: 2104142186/6949476064, learnxrh@unipi.gr, elearning.xrh.unipi.gr.
Σχόλια