Σεμινάριο Πληροφορικής Digital Marketing – Google Adwords από το ΠΑΠΕΙ
Το Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς διοργανώνει το σεμινάριο-μάθημα Πληροφορικής Digital Marketing – Google Adwords.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μάθετε πως μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρηση σας / ιστοσελίδα σας αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας εργαλεία και τεχνικές του Digital Marketing
To Digital Advertising είναι από τους ελάχιστους εργασιακούς τομείς που σημειώνει άνοδο εν μέσω κρίσης. Η διαφήμιση στο Internet αυξάνεται συνεχώς. Ταυτόχρονα αυξάνεται και ο χρόνος που αφιερώνει ο Έλληνας καταναλωτής στο Internet.
Το ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό αναρτάται σε εβδομαδιαία βάση. Το υλικό περιλαμβάνει τις σημειώσεις του μαθήματος, μελέτες περιπτώσεων, παραδείγματα, λυμένες ασκήσεις και είναι άμεσα διαθέσιμο για τους συμμετέχοντες σε ηλεκτρονική μορφή (αρχεία word, powerpoint, pdf, excel, αρχεία video) στην πλατφόρμα του μαθήματος, ενώ υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης και άμεσης εκτύπωσής του. Οι συμμετέχοντες μπορούν να συμμετέχουν και στις Ομάδες Συζήτησης της πλατφόρμας για επίλυση αποριών.
Διδακτέα Ύλη
1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING
- Τι είναι το Ψηφιακό Marketing
- Ψηφιακό Marketing στην Ελλάδα
- Εξερευνώντας τα στοιχεία του Ψηφιακού Marketing
- Δημιουργώντας στρατηγικές για το Ψηφιακό Marketing
2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ SITE ΜΟΥ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ
- Επιλογή ονομασίας και φιλοξενίας της ιστοσελίδας
- Σχεδίαση και ανάπτυξη ιστοσελίδας
- Διαχείριση και ανάρτηση της ιστοσελίδας
- Κάνοντας την ιστοσελίδα φιλική στις μηχανές αναζήτησης
- Κάνοντας την ιστοσελίδα φιλική στις mobile συσκευές
3η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: SEARCH ENGINE OPTIMIZATION – SEO
- Κατανόηση τεχνικών SEO
- Κάνοντας έρευνα για λέξεις κλειδιά
- Δημιουργία μιας στρατηγικής για το περιεχόμενο
- Βελτιστοποίηση των βασικών σας σελίδων
- Search engine marketing (SEM)
4η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: GOOGLE ADWORDS
- Εισαγωγή στο Google AdWords
- Στάδια Δημιουργίας μιας καμπάνιας Google AdWords
- Αναλύοντας τα αποτελέσματα της καμπάνιας
- Βελτιστοποίηση μιας καμπάνιας
- Remarketing
- Δημιουργία YouTube Καμπάνιας
5η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: GOOGLE ANALYTICS
- Εισαγωγή στο Google Analytics
- Το Περιβάλλον του Google Analytics
- Πως βλέπω τις Καμπάνιες AdWords μέσα από το Analytics
- Κατανόηση Βασικών στατιστικών
- Αναφορές στο Google Analytics
6η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: SOCIAL MEDIA MARKETING
- Δημιουργία μιας στρατηγικής για Social Media Marketing
- Κατανόηση του ποιοι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα
- Marketing με Facebook, Twitter, LinkedIn
7η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: EMAIL MARKETING
- Κατανόηση του email marketing
- Δημιουργώντας μια στρατηγική για email marketing
- Εργαλεία για να ξεκινήσει επιτυχημένες email καμπάνιες
- Η μέτρηση της επιτυχίας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
8η ΕΒΔΟΜΑΔΑ: CONTENT & MOBILE MARKETING
- Εισαγωγή στο Content Marketing
- Εισαγωγή στο Mobile Marketing
- Δημιουργώντας Blogs
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του σεμιναρίου χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Στα πλαίσια του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα προετοιμαστούν ώστε να δώσουν τα tests και να επιτύχουν την πιστοποίηση στο Google AdWords. Με δεδομένο την συνεχή αύξηση στη χρήση του digital marketing τόσο από παραδοσιακές εταιρείες, όσο και από startups, η γνώση γύρω από το Google AdWords, αλλά και η πιστοποίηση σε αυτό μπορεί να φανεί χρήσιμη σε φοιτητές, στελέχη επιχειρήσεων, επιχειρηματίες, αλλά και ιδρυτές startups.
Δείτε εδώ όλα τα σεμινάρια της 9ης Θεματικής Ενότητας: Σεμινάρια Ξένης Γλώσσας και Πληροφορικής.
Διάρκεια - Αιτήσεις
Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 2 μήνες. Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως 14 Μαρτίου, μέσω της ιστοσελίδας του Προγράμματος elearning.xrh.unipi.gr, ενώ τα μαθήματα ξεκινούν 19 Μαρτίου.
Το Πρόγραμμα
Το Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς:
- λειτουργεί από το 2008 προσφέροντας εξειδικευμένα σεμινάρια με τρεις περιόδους έναρξης ετησίως: Οκτώβριο, Μάρτιο και Μάιο,
- έχει εκπαιδεύσει 7.000 συμμετέχοντες και έχει επιλεγεί από 200 εταιρίες και φορείς για την εκπαίδευση εργαζομένων τους,
- ανταποκρίνεται με επιτυχία στις προσδοκίες των εκπαιδευομένων όπως καταδεικνύουν οι υψηλοί δείκτες ικανοποίησης που προκύπτουν από τα στοιχεία που συλλέγονται κατά τη διαδικασία αξιολόγησης του Προγράμματος από τους αποφοίτους,
- παρέχει πρόσβαση σε πλούσιο, διαδραστικό, πολυμεσικό υλικό, ενώ το περιβάλλον εργασίας στην πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης είναι πολύ φιλικό και εύχρηστο, ώστε να διευκολύνει τη μελέτη,
- καταργεί χωροχρονικά όρια και παρέχει ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης σε όλους, ανεξαρτήτως περιοχής κατοικίας και καθημερινών υποχρεώσεων, αφού δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να το παρακολουθούν από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή έχουν ελεύθερο χρόνο, αρκεί να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο,
- παρέχει άμεση και αποτελεσματική εκπαιδευτική υποστήριξη, κοινοποιώντας στους συμμετέχοντες από την έναρξη του Προγράμματος τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των υπεύθυνων διδασκόντων, ώστε να επικοινωνούν μαζί τους για την επίλυση των αποριών τους.
- έχει πιστοποιηθεί για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζει,
- προσφέρει 130 σεμινάρια καλύπτοντας μεγάλο εύρος 15 επίκαιρων και σύγχρονων εκπαιδευτικών αντικειμένων-θεματικών ενοτήτων.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Οι διδάσκοντες του Προγράμματος είναι:
- μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς ή άλλων συνεργαζόμενων Τμημάτων/Ιδρυμάτων,
- καταξιωμένοι επιστήμονες και επαγγελματίες με πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση στο αντικείμενο. Οι διδάσκοντες διασφαλίζουν με την πλούσια διδακτική, ερευνητική και συμβουλευτική τους εμπειρία την ποιότητα της προσφερόμενης εκπαίδευσης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς και ενημερώνουν τους εκπαιδευόμενους για όλες τις νεότερες εξελίξεις και καινοτόμες μεθόδους που εφαρμόζονται στο χώρο.
Περισσότερες πληροφορίες: 2104142186/6949476064, learnxrh@unipi.gr, elearning.xrh.unipi.gr.
Σχόλια