Ο Per Nimer δίνει την οπτική του πάνω σε θέματα που αφορούν την αρχιτεκτονική και την πόλη
Ο Per Nimer συνεργάζεται άμεσα με τοπικούς σχεδιαστές παγκοσμίως. Έχει εργαστεί σε πολυάριθμα αρχιτεκτονικά έργα στον τομέα του χρώματος, από έργα σχετικά με κατοίκηση στην Ευρώπη μέχρι το δημαρχείο της Μόσχας.
Από το 2011 έχει οριστεί Global Marketing Manager Powder Coatings Furniture. Δημιουργεί και εφαρμόζει παγκόσμια στρατηγική στον τομέα. Έχει συνεργαστεί με περιφερειακές ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ για στρατηγικές, πωλήσεις, τιμολόγηση και μάρκετινγκ. Συνεργάζεται και παρέχει υπηρεσίες στις OEMs στον τομέα των επίπλων. Έχει εργαστεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων σε όλες τις αγορές παγκοσμίως, την έναρξη, τη διαχείριση του έργου, την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση των έργων ανάπτυξης χρωμάτων, σχεδίων και προϊόντων.
Έχει εργαστεί εξίσου με προϊόντα για B2B και B2C. Κατέχει υψηλή γνώση για το πώς να δουλεύει για την αναγνωρισιμότητα ενός σήματος παγκοσμίως. Συμμετέχει ως δημόσιος ομιλητής σε όλες τις ηπείρους με κοινό από 100 έως 1000 άτομα. Πολυάριθμες δημοσκοπήσεις, άρθρα, συνεντεύξεις και τηλεοπτικές εμφανίσεις, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής του στο πρόγραμμα τάσεων “why we buy” που προβλήθηκε στην ευρωπαϊκή αγορά το 2009 και παγκοσμίως το 2010. Μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Χρώματος, Στοκχόλμη, Σουηδία.Συμβούλιο, Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Color Marketing, Αλεξάνδρεια, Βιρτζίνια. Διεθνής Συνδέσμος μεταξύ Διοικητικού Συμβουλίου της CMG και Διεθνών Ομάδων CMG.
Τον Ιανουάριο του 2014 του ζητήθηκε από την Google να παρουσιαστεί στα γραφεία της. Έχει προσθέσει χρώμα στις ζωές των ανθρώπων, την αρχιτεκτονική, τους εσωτερικούς χώρους, τα αυτοκίνητα, τα ποδήλατα, τα έπιπλα και πολλά άλλα πράγματα σε όλο τον κόσμο.
Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος του χρώματος στη διαμόρφωση της αστικής εικονογραφίας και πόσο επηρεάζει την εμπειρία της πόλης;
Δεδομένου ότι το χρώμα είναι αυτό που βλέπουμε πρώτα, προηγείται του σχήματος, της μορφής ή της λειτουργίας .... είναι απαραίτητο για την εμπειρία μας.
Τα χρώματα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του τρόπου με τον οποίο αισθανόμαστε το αστικό τοπίο καθορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή μια πόλη.
Τι χρώμα έχει η ελληνική πόλη;
Το χρώμα του υλικού... κυρίως πέτρα, λευκό και μπλε...
Η συνέντευξη παραχωρήθηκε αρχικά στο Archisearch.gr στα πλαίσια του διαγωνισμού Color in Architecture. Για περισσότερες λεπτομέρειες για τον διαγωνισμό πατήστε εδώ.
Σχόλια