Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 παρουσίασε η Vente-Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs. Η σημαντική αυτή αύξηση οφείλεται στις πρόσφατες εξαγορές της πολωνικής Zlotewyprzedaze, της δανέζικης Designers & Friends, της βελγικής Vente-Exclusive.com, της ισπανικής Privalia καθώς και της ελβετικής eboutic.
Στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής για επικέντρωση και επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά, η Vente-Privee σκοπεύει να μη χάσει μερίδια της αγοράς μόδας από τις ανταγωνίστριες εταιρείες (Zalando, Yoox Net-a-Porter, Asosκαι ShowroomPrive). Άλλωστε, η Vente-Privee ανήκει στις 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη.
Πρόσφατα, η Vente-Privee ανακοίνωσε ότι στο τρέχον έτος θα επενδύσει το συνολικό ποσό των 80 εκατ. ευρώ στην Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη.
Σχόλια