Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας υποψήφιος εργαζόμενος, σύμφωνα με Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού γνωστής ελληνικής αλυσίδας Super Market.
Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη δεξιότητα που πάντα αναζητάτε σε έναν υποψήφιο;
Ναι, τα στοιχεία που διερευνούμε -που κατά κύριο λόγο είναι συμπεριφορικά- κατά την αναζήτηση υποψηφίων είναι:
- Η Πελατοκεντρική συμπεριφορά
- Η Ομαδικότητα
- Το Ήθος
- Η Προθυμία
- Η Αισιοδοξία
- Η Ακεραιότητα
Ποιες είναι οι 3 πιο σημαντικές δεξιότητες που θα έπρεπε να έχει ένας εργαζόμενος στην εταιρεία σας;
- Η Πελατοκεντρική συμπεριφορά
- Ομαδικότητα
- Η Ακεραιότητα
Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι υποψήφιοι;
Συνήθως τα πιο συχνά λάθη είναι να:
- Μιλούν στον ενικό
- Προσέρχονται με μη πρέπουσα ενδυμασία (σορτς, σαγιονάρες κ.α.)
- Έχουν τουπέ
- Κάνουν χλιαρή χειραψία
- Κρίνουν αρνητικά την προηγούμενη εργασία
- Μη θυμούνται λεπτομέρειες από την εργασιακή τους προϋπηρεσία
- Είναι αναποφάσιστοι ως προς το αντικείμενο εργασίας που αναζητούν
- Παίζουν με το κινητό τους
- Έχουν ακατάλληλη στάση σώματος
- Μασούν επιδεικτικά τσίχλα
Τι ψάχνετε σε ένα βιογραφικό; Και πως το αξιολογείτε;
- Προϋπηρεσία σε ανάλογο αντικείμενο εργασίας (εξυπηρέτηση Πελατών)
- Απολυτήριο Λυκείου (χωρίς να είναι πάντα δεσμευτικό)
- Τόπος διαμονής πλησίον του χώρου εργασίας που υπάρχει ανάγκη
Έχετε συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους παρακινείτε την ομάδα σας; Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα;
- Ενσωμάτωση δημιουργικών εργασιών (tasks) κατά τη καθημερινή τους εργασία
- Παρακίνηση για λήψη πρωτοβουλιών και παραγωγή νέων καινοτόμων ιδεών
Τι συμβουλές έχετε να δώσετε στους υποψήφιους; Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα του τι πρέπει να κάνει κανείς για να προσληφθεί στην εργασία που επιθυμεί;
Αυτό που ισχύει στις συνεντεύξεις πρόσληψης είναι ότι δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία στην πρώτη εντύπωση που θα δώσει ο Υποψήφιος. Γι’ αυτό συστήνουμε να:
- Έχει γίνει μία σχετική προετοιμασία.
- Είναι ευπρεπώς ντυμένοι.
- Έχουν θετική διάθεση.
- Κοιτούν στα μάτια όταν μιλούν
- Είναι ειλικρινείς σχετικά με τις δεξιότητές τους.
- Λένε λίγα λόγια για τον εαυτό τους.
- Αποφεύγουν να κακολογούν προηγούμενους εργοδότες ή περιβάλλοντα εργασίας
- Βάζουν στο αθόρυβο το κινητό και να μην ασχολούνται μ’ αυτό.
- Αποχωρούν με μία αποφασιστική χειραψία.
Σχόλια