NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

“A Taste of Change”: Η εκδήλωση που σκοπό έχει να χρηματοδοτήσει projects με κοινωνικό αντίκτυπο

“A Taste of Change”:  Η εκδήλωση που σκοπό έχει να χρηματοδοτήσει projects με κοινωνικό αντίκτυπο
23_11_2016 | 15:30
epixeiro icon Ειδήσεις | Events

Μια διαφορετική προσέγγιση στη χρηματοδότηση και την ενίσχυση της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στη Θεσσαλονίκη, την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, στις 19.00, στο Πολυχώρο WE.

To FEAST Thessaloniki και το Michael and Kitty Dukakis Center for Public and Humanitarian Service του ACT (American College of Thessaloniki) συνδιοργανώνουν την εκδήλωση “A Taste of Change” με σκοπό τη χρηματοδότηση projects με κοινωνικό αντίκτυπο και την ενδυνάμωση του τοπικού οικοσυστήματος κοινωνικής επιχειρηματικότητας σε θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ απο την Αμερικανίδα marketing strategy and branding expert, Dorie Clark με μια ομιλία υπό τον τίτλο Marketing for Social Change.  

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, στις 7 μ.μ., στον πολυχώρο WE (3ης Σεπτεμβρίου & Γρ. Λαμπράκη).

Κεντρική ομιλήτρια και προσκεκλημένη του Dukakis Center είναι η Αμερικανίδα Dorie Clark, marketing strategy and branding expert, που μελετά επί σειρά ετών τη διαδικασία μέσω της οποίας οι επαγγελματίες αναγνωρίζονται ως ειδικοί στον τομέα τους, όπως και τον τρόπο με τον οποίο η ειδίκευση λειτουργεί ως μοχλός επαγγελματικής καταξίωσης. Στην ομιλία της η Αμερικανίδα σύμβουλος επιχειρήσεων και  συγγραφέας των best seller “Reinventing You’ και “Stand Out” θα μιλήσει στο κοινό για τον ρόλο και την αξιοποίηση του marketing στην κοινωνική επιχειρηματικότητα.

Αμέσως μετά θα παρουσιαστούν στο κοινό τρία (3) projects από τη Θεσσαλονίκη που φιλοδοξούν να επιφέρουν λύσεις σε κοινωνικά ζητήματα και αναζητούν μικροχρηματοδότηση για την υλοποίησή τους. Η μικροχρηματοδότηση θα προέλθει από το κοινό της εκδήλωσης, που με 10 ευρώ συμμετέχει στο δείπνο που ακολουθεί και έχει δικαίωμα μίας (1) ψήφου. Το project με τις περισσότερες ψήφους κερδίζει την κοινωνική χρηματοδότηση του FEAST η οποία προκύπτει από τα έσοδα της βραδιάς.

Οι ομάδες είναι:

#1 Give: Η διαδικτυακή πλατφόρμα του Give, επιχειρεί να φέρει λύσεις σε  προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, στοχεύοντας στην εύρεση ποιοτικής φροντίδας και περίθαλψης από εξειδικευμένο και αξιόπιστο προσωπικό και στην κοινωνική ενσωμάτωση τους μέσω της εργασίας.

#2 Citizens & Activists: Πρόκειται για μία διαδικτυακή πλατφόρμα με στόχο να φέρει κοντά την κοινότητα της ακτιβιστικής δράσης με τους πολίτες, παρέχοντας εργαλεία ενημέρωσης, επικοινωνίας και συνεργασίας και έχοντας ως απώτερο σκοπό την αύξηση της ενασχόλησης των πολιτών με τα κοινά.

#3 CEPICitizen Engagement \ Policy Innovation: Το CEPI είναι ένα διαδικτυακό μέσο ενημέρωσης πολιτικής καινοτομίας. Συγκεκριμένα, το CEPI επικεντρώνεται στην ενημέρωση γύρω από καινοτόμες και εφαρμόσιμες πολιτικές ιδέες, κάθε μία εκ των οποίων αφορά ένα πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα ή ευκαιρία, στην καλλιέργεια νοοτροπίας πολιτικής επιχειρηματολογίας και στην προσέγγιση της συζήτησης καινοτόμων πολιτικών που μπορούν να βελτιώσουν τη ζωή μας με φρέσκο και υπεύθυνο τρόπο.

Για πρώτη φορά το FEAST Thessaloniki εξασφάλισε επιπλέον υποστήριξη για όλους τους συμμετέχοντες, ώστε να λάβουν την απαραίτητη ώθηση για το επόμενο βήμα στην προσπάθεια τους όπως δωρεάν επιχειρηματικό consulting, σχεδίαση λογοτύπου και νομική συμβουλή. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr