Στο άνοιγμα της σεζόν για το 2015, επιβεβαιώνεται ότι ο τουρισμός είναι κοινωνικό φαινόμενο. Ελληνικά για τουρίστες, online προώθηση και κρατήσεις, φεστιβάλ χορού και γυμναστική, μοντέρνα σουβενίρ, εμπειρίες και παιχνίδια... Γιατί τουρισμός δεν είναι μόνο τα ξενοδοχεία, αλλά ουσιαστικά οι υπηρεσίες γύρω από τον επισκέπτη και τον επαγγελματία.
Υπηρεσίες για επισκέπτες
1. Athensinsiders
Οι Athens insiders παρέχουν προσωποιημένα ταξιδιωτικά πακέτα, όπως θεματικές περιπατητικές περιηγήσεις και εκδρομές, μαθήματα μαγειρικής, γευσιγνωσίες τοπικών προϊόντων, σεμινάρια παραδοσιακών χορών για μικρές ομάδες ανθρώπων που επισκέπτονται την Ελλάδα, από θεματικά προγράμματα τα οποία αναδεικνύουν την κουλτούρα της χώρας μας. Μέχρι στιγμής τις υπηρεσίες τους έχουν χρησιμοποιήσει ταξιδιώτες όλων των ηλικιών από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Βραζιλία την Αυστραλία και την Ινδία. Οι εμπειρίες που προσφέρουν οι Athens Insiders είναι διαθέσιμες στα Αγγλικά, τα Γαλλικά και τα Ισπανικά και φυσικά μπορούν να υποστηρίξουν και συνέδρια αλλά και εταιρικά πακέτα.
2. Dinner in the sky
Δείπνο στον αέρα λοιπόν με ένα τραπέζι, έναν chef, 22 συνδαιτυμόνες και... η Αττική στο πιάτο του επισκέπτη της πόλης των Αθηνών. Προς το παρόν προσφέρεται φαγητό και cocktail, ενώ πολύ σύντομα θα προστεθεί πρωϊνό. Το παγκοσμίως δημοφιλές δείπνο, 50 μέτρα πάνω από το έδαφος με τη βοήθεια ενός γερανού, μπορείτε να το βρείτε στην Τεχνόπολη στο Γκάζι. Όπως και με τους Athens insiders, έτσι και εδώ μπορούν και εταιρείες να απολαύσουν το δείπνο στον αέρα με τους συνεργάτες τους.
3. Athens Clue
Δωμάτια απόδρασης, μια σχετικά πρόσφατη ιδέα από την Ασία, αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες και της Αθήνας. Σύμφωνα με το TripAdvisor, τα βιωματικά παιχνίδια της πόλης της Αθήνας αποτελούν σημαντικό πόλο έλξης τουριστών, καθώς πολλές φορές η διασκέδαση φαίνεται να υπερσκελίζει το όποιο αρχαιολογικό ενδιαφέρον. Στην Αθήνα το Athens Clue λειτουργεί από το 2013, ενώ Πάτρα & Ηράκλειο φιλοξενούν τα υπόλοιπα σημεία στην Ελλάδα. Περισσότεροι επισκέπτες στα διάσημα δωμάτια της χώρας μας για πέρυσι ήταν οι Αμερικάνοι. Να σημειωθεί ότι η Athens Clue είναι η 2η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή εταιρεία του συγκεκριμένου είδους τουρισμού.
4. Calisthenics
Γυμναστική στην ύπαιθρο και όχι μόνο. Αναβίωση του αρχαιοελληνικού τρόπου γυμναστικής κάτι που σίγουρα πολλοί επισκέπτες της Ελλάδας θα λάτρευαν, σε τόπους σχετικούς ιδιαίτερα με τη γυμναστική, όπως η Αρχαία Ολυμπία.
5. Skopelos Dance Festival
Το Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Σκοπέλου «Διαμαντής Παλαιολόγος», αισίως στον 3ο χρόνο διεξαγωγής του, διοργανώνεται από το ΠΛΕΓΜΑ με τη συμμετοχή 20 παραδοσιακών χορευτικών από όλη την Ελλάδα. Πέρυσι συμμετείχαν γύρω στους 600 χορευτές, και ημερησίως 2500 θεατές παρακολούθησαν το φεστιβάλ. Όπως μας είπε η Κωνσταντίνα Αγγελέτου τη Σκόπελο επισκέφτηκαν κάποιοι λίγοι τουρίστες στα 2 προηγούμενα φεστιβάλ, αλλά στο 5ο έτος διεξαγωγής του προσβλέπει στην αναγνωρισιμότητα του και την έναρξη των επισκέψεων στο νησί και εκτός Ελλάδας.
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
6. Glossopolis
Το Glossopolis προσφέρει όφελος τόσο στον επισκέπτη ως μία διαφορετική εμπειρία διακοπών μέσω της ελληνικής γλώσσας, όσο και στις επιχειρήσεις του προορισμού. Ο τουρίστας επισκέπτεται εστιατόρια, ξενοδοχεία, μπαρ, καφέ, κτλ που συστήνονται από την πλατφόρμα και σε περίπτωση που μιλήσει ελληνικά όπως έχει μάθει μέσω του Glossopolis, έχει έκπτωση στις αντίστοιχες υπηρεσίες ως επιβράβευση. Από την άλλη μεριά, οι επιχειρήσεις διαφημίζονται στο εξωτερικό κι έχουν πρόσβαση στο αγοραστικό κοινό των τουριστών πριν έρθουν στον προορισμό, μέσω μιας διασκεδαστικής υπηρεσίας, μιλώντας απλά... ελληνικά!
7. Travelmyth
Μία μηχανή Online αναζήτησης ξενοδοχείων. Προς το παρόν οι περισσότερες κρατήσεις μέσω της Travelmyth προέρχονται από Μεγάλη Βρετανία και Ελβετία. Έχοντας διαχωρίσει σε 55 κατηγορίες 600.000 ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο (16.000 από αυτά στην Ελλάδα), η Travelmyth προτείνει τα καλύτερα ξενοδοχεία που ανταποκρίνονται στην κάθε αναζήτηση και συγκρίνει τις τιμές στα γνωστότερα sites κρατήσεων για να εξασφαλίσει ο χρήστης τη χαμηλότερη τιμή στο ξενοδοχείο που θα επιλέξει.
8. Captainwise
Η Captainwise, μία ηλεκτρονική ταξιδιωτική υπηρεσία με μόλις ένα χρόνο λειτουργίας, προσφέρει πακέτα διακοπών σε όλο τον κόσμο, προς το παρόν περιλαμβάνοντας τη διαμονή και αεροπορικά εισιτήρια, με βάση το budget του χρήστη της πλατφόρμας. Ο Χρήστος Χατζηαποστολάκης, co-founder, μας είπε ότι «του προτείνουμε που μπορεί να πάει με αυτά τα χρήματα, χρησιμοποιώντας real time δεδομένα από όλους τους πιθανούς προορισμούς». Από τον πρώτο μήνα λειτουργίας του είχε κρατήσεις εκτός από Έλληνες αλλά και από κάτοικους του εξωτερικού.
Υπηρεσίες για επαγγελματίες
9. Ploos design
Ploos design, ένα νέο σχεδιαστικό γραφείο στην Αθήνα, που δημιουργεί μοντέρνα σουβενιρς για τους επισκέπτες της χώρας μας. Όμως οι τουριστικές επιχειρήσεις, μπορούν να ωφεληθούν περισσότερο, καθώς ανάλογα τις ανάγκες τους η Ploos σχεδιάζει ιδιαίτερα αντικείμενα & γραφιστικά. Τα προϊόντα τους μπορείτε να τα βρείτε σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Σαντορίνη, Ρόδο και σε άλλες τουριστικές περιοχές, αλλά και στο eshop.
10. Ζoottle
Ένα εργαλείο που σου επιτρέπει να μάθεις και να επικοινωνείς καλύτερα με τους επισκέπτες σου μέσω του WiFi δίνοντας τους πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω του λογαριασμού τους στο Facebook. Αυτή την στιγμή βρίσκεται σε 500 εγκαταστάσεις, εκ των οποίων οι 200 είναι στην Αθήνα, σε επιχειρήσεις όπως The Mall Athens, IKEA, εστιατόρια, καφέ και ξενοδοχεία.
11. Tripinview
Μια νέα υπηρεσία με μοναδικό περιεχόμενο φωτογραφιών και βίντεο από το σύνολο των 16.500 χιλιομέτρων της ελληνικής αλλά και της μεσογειακής (των 32.000 χλμ) ακτογραμμής. Το site της Tripinview προς το παρόν είναι σχεδιασμένο για τους επισκέπτες της χώρας μας, οι περισσότεροι εκ των οποίων από ΗΠΑ, Γερμανία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία και Καναδά, αλλά πολύ σύντομα θα διατεθεί η δυνατότητα προώθησης των υπηρεσιών επαγγελματιών των ελληνικών προορισμών στοχευμένα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους εδώ. Σε αναμονή λοιπόν!
Σχόλια