Η Zalando, το κορυφαίο βάση τζίρου διαδικτυακό κατάστημα eFashion στην Ευρώπη ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2015. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η Zalando συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία καθώς τα καθαρά έσοδα της γα το έτος 2015 ανήλθαν στα 2,96 δισ. δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 33,6% σε σχέση με το 2014. Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) αυξήθηκαν στα 107,5 εκατ. ευρώ από 83 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις αυτής στις υπόλοιπες -εκτός Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία – ευρωπαϊκές αγορές ανήλθαν στα 1,21 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 40,5% σε σχέση με πέρυσι. Οι ενεργοί πελάτες ανέρχονται στα 17,9 εκατ. (μία τουλάχιστον παραγγελία τους τελευταίους 12 μήνες). Κάθε ενεργός πελάτης της πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 3,1 παραγγελίες, με μέσο όρο αξίας καλαθιού 67,8 ευρώ περίπου (μετά επιστροφών).
Στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση της εταιρικής χρήσεως 2015 (αρχείο PDF) τής Zalando υπάρχουν μερικές αποκαλυπτικές πληροφορίες για τους τέσσερις πυλώνες της στρατηγικής ανάπτυξης τής πλατφόρμας της.
Η Zalando έχει αναπτύξει όσο κανείς άλλος διαδικτυακός έμπορος διάφορες σημαντικές ιδέες και πρωτοβουλίες (Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν), στοχεύοντας στο άριστο μελλοντικό εμπόριο ειδών μόδας.
Πρόσφατα η Zalando γνωστοποίησε ότι θα λειτουργήσει το πρώτο της κέντρο logistics εκτός Γερμανίας (Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία) ενώ εξαγόρασε την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalando μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχόλια