Ο κορυφαίος διαδικτυακός όμιλος πολυτελούς ρουχισμού «Yoox Net-A-Porter Group» (YNAP) ανακοίνωσε χθες τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2015. Σύμφωνα με αυτά, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου YNAP για το έτος 2015 ανήλθαν περίπου στα 1,7 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 31% σε σχέση με το 2014 (Yoox Net-A-Porter Group: 2,1 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 312 ευρώ).
Ο όμιλος «Yoox Net-A-Porter Group» απαριθμεί 2,5 εκατ. ενεργά μέλη (+ 19,3%), με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 352 ευρώ (+10,9%). Ειδικότερα, ο τζίρος των Multi-brand Stores In-Season Net-A-Porter.com, MR Porter.com, thecorner.com και shoescribe.com ανήλθε στα 893,3 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 36,9% σε σχέση με το 2014. Αντίστοιχα ο τζίρος των Multi-brand Stores Off-Season Yoox.com και thecorner.com ανήλθε στα 596,4 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 26,1% σε σχέση με το 2014. Η Mono-brand δραστηριότητα αυτής ήτοι ο σχεδιασμός, το στήσιμο και η λειτουργία (40) ηλεκτρονικών καταστημάτων για μερικούς από τους πιο επώνυμους οίκους μόδας όπως Armani, Dolce & Gabbana, Alexander Mcqueen, Moncler, Lanvin και Karl Lagerfeld απέφερε καθαρές πωλήσεις ύψους 175,3 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 19,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου προέρχεται από τις αγορές της Ευρώπης (48,9%) και μετέπειτα από τις αγορές της Βόρειας Αμερικής (30,2% ) και της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού (14,6%).
Πρόσφατα είδαν το φως της δημοσιότητας τα πισώπλατα «μαχαιρώματα» του ελβετικού ομίλου πολυτελών brands Richemont εις βάρος της θυγατρικής Net-a-Porter, καθώς και το πως η δεύτερη κατέληξε στα χέρια της Yoox (Συγχωνεύεται με την Net-a-Porter η Yoox).
Σχόλια