Οι εμπλεκόμενοι στην ελληνική αγορά του παραδοσιακού εμπορίου αλλά και του ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πέραν της Amazon και της Alibaba υπάρχουν και άλλοι κορυφαίοι διεθνείς παίκτες στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο B2C.
Αυτοί αποσαφηνίζουν με αρκετά εντυπωσιακό τρόπο τη δυναμική του ηλεκτρονικού επιχειρείν με πωλήσεις άνω του 1 δισ. ευρώ. Ενώ έχουν θέσει ως επόμενο τους στόχο τζίρους της τάξεως των πέντε αλλά και των δέκα δισ. ευρώ!
Το πλέον αξιοσημείωτο γεγονός είναι η ταχύτητα με την οποία αυτοί πέτυχαν τους παραπάνω εξωπραγματικούς τζίρους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της Zalando. Ο τζίροs της γερμανικής εταιρείας το 2010 ήταν <μόλις> 150 εκατ. ευρώ ενώ το 2011 οι πωλήσεις της τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2010 αγγίζοντας σε καθαρές πωλήσεις το ύψος των 510 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, το 2012 οι πωλήσεις της άγγιξαν το 1,15 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 125% σε σχέση με το 2011. Η ταχεία ανάπτυξη της συνεχίστηκε και στα επόμενα έτη, καθώς οι καθαρές πωλήσεις της για το 2014 ανήλθαν στα 2,214 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 26% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2013.
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει τόσο την Vipshop και την Zalando, όσο και την Vente-Privee και την Wayfair καθώς και την Zulily με την Asos.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι τρεις από τις παραπάνω κορυφαίες εταιρείες (Vente-Privee, Wayfair, Zulily) δραστηριοποιούνται με το επιχειρηματικό μοντέλο των Flash Sales.
Πρόσφατα είχα θέσει το ερώτημα για το πότε θα δούμε στην Ελλάδα Manager που να διαχειρίζονται εταιρείες με τζίρο μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ (Πού είναι οι έλληνες δημιουργοί του ηλεκτρονικού εμπορίου;).
Σχόλια